همشهری آنلاین: فرمانده هوافضای سپاه گفت: سپاه در تمامی مسائل و مشکلات حامی و پشتیبان عموم مردم بویژه مستضعفان و محرومان است و بدون شک آمریکایی‌ها در توطئه تحریم افتصادی نیز نمی توانند مقاومت ملت ایران را بشکنند.

افتتاح

سردار امیرعلی حاجی زاده روز چهارشنبه در آئین افتتاح پل‌های گاومیشان دره شهر و وحدت آباد بخش سیل زده ماژین اظهار داشت: سیل روزهای تلخ و نامیدانه‌ای را برای مردم این منطقه رقم زده بود.

وی بیان داشت: روزی که سیل آمد در جمع شما عزیزان حضور پیدا کردیم، تلخی آن روزها خیلی سایه افکنده بود و مردم با شکسته شدن این پل امیدشان را از دست داده بودند، در واقع روز تلخی برای من و عزیزان در استان بود.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس هنگامی که صدام با پشتیبانی ۳۳ کشور به ملت ایران تهاجم کرد مردم ولایتمدار و خوب ایلام همچون دیگر استان‌ها به کمک نیروهای مسلح و ما آمدند و ما نیز امروز این تعهد را داریم که هنگام مشکلات کنار شما باشیم.

سردار حاجی زاده اضافه کرد: وعده احداث پل وحدت آباد را فقط از زبان ما گفته شد اما زحمت ساخت آن را را قرارگاه خاتم الانبیا متقبل شد و سپاه امیرالمونین استان و استاندار حمایت کرده و کار به اتمام رسید، در واقع این یک کار دسته جمعی بود که باعث شد این پل ۶۰ روزه افتتاح شود.

وی تصریح کرد: حفظ امنیت، خط مرزها و تمامیت ارضی مهم‌ترین مسئله ما بوده و در سایر مشکلات نیز در کنار مردم هستیم.

سردار حاجی زاده افزود: هشت سال دفاع مقدس یک جنگ در بُعد نظامی مقابل دشمن بود اما امروز جنگ در بُعد اقتصادی بوده و نیاز است که ملت در کنار دولت، مجلس، مسئولین اجرایی باشند و در واقع همه در کنار هم باشیم.

فرمانده هوافضای سپاه با اشاره به تهدیدات مقامات آمریکایی تاکید کرد: در سخنان رئیس جمهور آمریکا، سایر گروه‌ها و دنباله رو های استکبار می‌شنویم که منتظر شکست ما در اقتصاد و ایستادن مردم در مقابل نظام بوده که این نظام شکست بخورد.

وی افزود: با امید بر خدا دشمن در تحریم اقتصادی شکست خواهند خورد و این آرزو را به گور خواهند برد و با تکیه بر امکانات و تجهیزات داخلی و همچنین سرمایه‌های انسانی از مشکلات عبور خواهیم کرد.

کد خبر 445594

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha