همشهری‌انلاین: شهردار تهران در جلسه بررسی گزارش تفریغ بودجه سال ٩۶ در صحن علنی شورای‌ شهر گفت: اگر همیشه در جهت برنامه‌های مصوب شورا حرکت می‌شد با بدهی بالای ۵٠ هزار میلیارد تومان مواجه نمی‌شدیم.

حناچي

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی صبح سه‌شنبه چهارم تیر در جریان بررسی گزارش تفریغ بودجه سال ٩۶، با حضور در صحن شورای شهر گفت: جهت‌گیری عمومی ما در شهرداری تهران به تاسی از مصوبات شورا، تلاش برای ایجاد حداکثر شفافیت است و در این جهت‌گیری بیشترین استقبال را از نظارت شورای‌شهر خواهیم داشت.

او افزود: این انضباط لازمه نظام مدیریت شهری است.  تلاش می‌کنیم از طریق هم‌سویی با شورا، در راستای اجرای برنامه‌های مصوب حرکت کنیم. واقعیت این است اگر همواره در جهت برنامه‌های مصوب شورا حرکت می‌کردیم امروز با بدهی بالای ۵٠ هزار میلیارد تومان مواجه نبودیم.

حناچی افزود: گزارش تفریغ بودجه ۹۶ به شورای شهر ارائه شده است و از اعضا تشکر می‌کنم که کمک می‌کنند تا به این امور رسیدگی شود. از همکارانم نیز خواسته‌ام تا هزینه‌کرد را در چارچوب مصوب انجام دهند.

او با اشاره به آغاز ثبت نام انتخابات شورایاری‌ها از بعدازظهر روز گذشته، گفت: این امر رخداد مهمی است که دولت محترم و وزارت کشور برای انجام آن مشارکت و یاری می‌کنند.  

شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: همین جا از شهروندانی که تخصص و تعهد لازم را دارند می‌خواهم در این انتخابات شرکت کنند تا کیفیت شورایاری‌ها از مراتب قبل بیشتر شود.  

کد خبر 445386

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha