آرمان صالحی: اتفاقی که از چندی پیش قرار بود انجام شود اخیرا رسمی شد و در لیگ برتر نوزدهم، تبریز تیمی با نام تراکتور به جای تراکتورسازی خواهد داشت.

تراکتورسازی

به نظر می رسد حال تراکتور با اسم جدیدش خوب است. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تراکتوری‌ها از ۱۶ تیر به ازمیر ترکیه خواهند رفت و طبق پیش‌بینی‌ها، حدود ۱۰ تا ۱۴ روز در این کشور خواهند بود.

  • دو بازی دوستانه در ترکیه

در اردو ترکیه قرار است تراکتورسازی حداقل دو بازی دوستانه که یکی از آن‌ها با تیم‌های بزرگ سوپرلیگ ترکیه است برگزار خواهد کرد. گفته می‌شود یک بازیکن ترکیه‌ای در لیست خرید دنیزلی قرار دارد به همین علت این مربی راهی ترکیه شده است تا مقدمات حضورش را در تبریز فراهم کند.

  • ۸۰درصد خریدها، هجومی

همچنین طبق اعلام صادقیان مدیرعامل تراکتورسازی ۸۰ درصد خریدهای این تیم هجومی هستند و دنیزلی قصد دارد چند مهاجم خارجی را برای فصل بعد به خدمت بگیرد تا خط حمله تیمش را تقویت کند. در سوی دیگر گفته می شود قرار است تراکتوری‌ها امروز و فردا مذاکرات جدی‌شان را با محمدحسین کنعانی‌زادگان انجام دهند و در صورت جلب رضایت وی با این بازیکن قرارداد امضا کنند.

  • خرید یک مدافع

تراکتور مسیح زاهدی را نیز جذب کرده است. این بازیکن متولد سال ۷۰ در شهر کرج است که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی همچون پیکان، سایپا، شهرداری اردبیل، گسترش فولاد را در کارنامه دارد، همچنین وی توانسته در مقاطع مختلف به اردوی تیم‌های ملی در رده‌های مختلف نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید دعوت شود.

  • معمای دژاگه

در سوی دیگر اشکان دژاگه و احسان حاج صفی که برای گذراندن تعطیلات راهی اروپا شده بودند طبق اعلام کادر فنی تراکتورسازی قرار است این ۲ بازیکن اواسط هفته آینده به تبریز بازگردند تا همراه با سایر نفرات این تیم تبریزی تمرین کنند تا آماده بازی‌های فصل آینده شوند. گفته می‌شود دژاگه برای ترک تراکتورسازی باید با مسئولان این باشگاه به توافق برسد. باید دید مسئولان باشگاه تراکتورسازی چه موضعی در قبال جدایی احتمالی بازیکن تیم ملی از جمع سرخپوشان خواهند داشت.

  • پرشورها ستاره هایشان را نمی دهند

به نظر می‌رسد تراکتور در خروج ستاره‌هایش بسیار سخت گیر است. محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور مدنظر مدیران استقلال قرار گرفته اما مسئولان تیم تبریزی مخالفت خود را با جدایی سنگربان تیم خود به آبی‌پوشان اعلام کرده‌اند. محمد باقر صادقی و کوروش ملکی و حامد لک دیگر گزینه‌های مطرح شده برای حضور در استقلال هستند.

کد خبر 445208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha