پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: قرارداد استقلال تهران با آندره آ استراماچونی سرمربی جدید آبی‌پوشان رسماً امضا شد.

استراماچونی

قرارداد استقلال تهران با سرمربی ایتالیایی این تیم که روز گذشته (چهارشنبه) به ایران آمده است، در مراسم معرفی وی در محل هتل آکادمی فوتبال رسماً امضا شد.

در این مراسم امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال تهران، جوزپه پرونه سفیر جدید ایتالیا، اعضای هیات مدیره استقلال، بهزاد غلامپور و پیروز قربای دستیاران ایرانی استراماچونی و پیشکوستان استقلال حضور داشتند.

آندره‌آ استراماچونی در ابتدای صحبت‌هایش در مراسم معارفه خود اظهار کرد: تشکر ویژه دارم از مدیریت و هیأت مدیره باشگاه. دیروز خوش‌آمدگویی گرمی دیدم که امروز بهتر هم شد. مفتخر هستم که در این جا حضور دارم و مسؤولیت مهمی به عنوان سرمربی استقلال دارم.

او افزود: از سفیر ایتالیا تشکر می‌کنم. یکی از دلایلی که این پیشنهاد را قبول کردم، رابطه خوب ایران و ایتالیا بوده است. من می‌دانم سختی‌هایی در ایران تجربه خواهم کرد. فوتبال ایران و ایتالیا تفاوت‌هایی دارد و طبیعی است که هواداران و باشگاه از من بخواهند که استایل فوتبال ایتالیا را در استقلال پیاده کنم.

استراماچونی گفت: باید به این نکته توجه داشت که همانطور که حمله مهم است، دفاع هم مهم است. در تیم‌های دیگری که بودم تهاجمی بازی می‌کردم ولی ما باید شناخت پیدا کنیم از بازیکنان و سپس سبک بازی تیم را برگزینیم.

سرمربی استقلال گفت: تشکر آخرم از هواداران استقلال است و آن‌ها یکی از دلایل اصلی بودند که پیشنهاد استقلال را قبول کردم.

کد خبر 444752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha