همشهری آنلاین: فیلمبرداری پیش‌درآمدی برای سریال پرطرفدار بازی تاج‌وتخت بدون سروصدا در ایرلند شمالی شروع شده است.

Naomi Watts

به گزارش بلفاست تلگراف فیلمبرداری این مجموعه جدید که هنوز نامی برای انتخاب نشده است، هفته پیش در مکان دورافتاده افشانشده‌ای در شمال شرق ایرلند شمالی و در ساحل شمالی آغاز شده است.

همچنین مکان‌های دیگری از جمله استودیوهای تایتانیک در بلفاست هم برای فیلمبرداری آماده شده‌اند.

این پیش‌درآمد در دورانی ۱۰۰۰ سال پیش از زمان ماجراهای سریال بازی تاج‌وتخت رخ می‌دهد و نائومی واتس، بازیگر زن انگلیسی نامزد جایزه اسکار که در فیلم کینگ کنگ (۲۰۰۵) هم نقش‌آفرینی کرد،  در آن بازی خواهد کرد.

جان سیم بازیگر انگلیسی که در سریال‌های دکتر هو و زندگی بر روی مریخ بازی کرده است و میراندار ریچاردسون، بازیگر زن انگلیسی برنده جایزه بفتا از دیگر بازیگران این مجموعه جدید هستند.

چیز زیادی درباره داستان این سریال جدید افشا نشده است، اما به گفته HBO تهیه‌کننده آن «ماجراها هزاران سال پیش از وقایع بازی تاج و تخت رخ می‌دهند و روایتگر هبوط جهان از عصر طلایی قهرمانان به تاریک‌ترین ساعت هستند. »

 HBO می‌گوید در این مجموعه اسرار هولناکی از تاریخ وستروس و خاندان‌های‌های آن، منشا حقیقی «وایت واکر» ‌ها و «شاه شب» و داستان‌هایی از بخش شرقی قلمرو فانتزی جرج آرآر مارتین، نویسنده کتاب‌های «نغمه‌ای از یخ و آتش» (که سریال بازی تاج و تخت بر اساس آنها ساخته شد) روشن خواهد شد.

کد خبر 444715

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha