صیادمنش سال گذشته یکی از پدیده‌های فوتبال ایران بود و توانست با پیراهن استقلال به یکی از ستاره‌های لیگ برتر تبدیل شود.

صياد منش

همین مساله باعث شد تا باشگاه فنرباغچه برای فصل جدید دنبال او بیاید و رضایتنامه این بازیکن جوان را از استقلالی‌ها بگیرد. هرچند هنوز صیادمنش به خاطر مشکل قانونی و نرسیدن به سن ۱۸ سال نتوانسته قراردادش را ثبت کند اما با این وجود به عنوان لژیونر به تیم ملی دعوت شده و مهم‌تر اینکه توانسته عنوان جوان‌ترین گلزن تیم ملی را هم در اختیار بگیرد.

او در این خصوص می‌گوید: «در بازی‌های دوستانه سرمربی تیم ملی به من اعتماد کرد و خیلی خوشحالم که توانستم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم. برایم افتخاری است که برای تیم ملی بازی کردم و گل زدم اما خودم بهتر از هر کسی می‌دانم هنوز اول راه هستم  و برای رسیدن به اهدافم راهی طولانی در پیش دارم. بدون شک بازی در تیم ملی انگیزه‌ام را بیشتر کرده و می‌دانم باید بیشتر از گذشته تلاش کنم تا جایگاهم در تیم ملی تثبیت شود تا به اهدافم برسم. »

صیادمنش در ادامه توضیحاتی هم در خصوص کار کردن با ویلموتس می‌دهد و می‌گوید:‌ »اردوی خیلی خوبی با مربی جدید تیم ملی داشتیم و بازی‌های دوستانه خوبی انجام دادیم. امیدوارم به همین روند ادامه دهیم و به بالاترین سطح مطلوب برسیم. ما باید در بازی‌های رسمی عملکرد قابل‌قبولی داشته باشیم و با رقم زدن نتایج درخشان دل مردم را شاد کنیم. ویلموتس سبک جدیدی به تیم ملی آورده و امیدوارم در ادامه با این مربی موفق و موفق تر باشیم. »

ستاره فصل پیش استقلال در پایان اشاره‌ای هم وضعیت قراردادش با فنرباغچه داشته و گفته است: «قراردادم هنوز امضا نشده اما این را بگویم که در هر شرایطی و در هر تیمی که باشم، استقلالی‌ام و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. »

کد خبر 444582

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha