سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: «سوزان کالینز» مشغول نوشتن قسمت جدید مجموعه کتاب‌های پرفروش «بازی‌های گرسنگی» است که قرار است با یک اقتباس سینمایی جدید نیز همراه شود.

جنيفر لورنس

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، این رمان جدید که هنوز عنوانی برای آن در نظر گرفته نشده قرار است در ماه می سال ۲۰۲۰ عرضه شود و داستان آن به اتفاقات روی‌داده ۶۴ سال قبل از سه کتاب نخست این مجموعه می‌پردازد.

«سوزان کالینز» نویسنده مجموعه کتاب‌های «بازی‌های گرسنگی» در بیانیه‌ای اعلام کرد این رمان جدید کاوشی است در طبیعت، این‌که ما چه هستیم و چه چیز برای بقا نیاز داریم. دوره بازسازی که ۱۰ سال پس از جنگ آغاز شد و به آن "روزهای تاریک" می‌گویند (دوره‌ای که کشور در تلاش برای ایستادن دوباره روی پاهای خودش بود) زمینه مناسبی برای شخصیت‌های داستان فراهم می‌کند تا به این پرسش‌ها بپردازند و دیدگاه خود را نسبت به انسانیت تعریف کنند.

مجموعه کتاب‌های «بازی‌های گرسنگی» که در آن نوجوانان به عنوان نوعی سرگرمی تا پای جان خود با یکدیگر مبارزه می‌کنند تاکنون چهار بار مورد اقتباس‌های سینمایی موفقی قرار گرفته و در آن «جنیفر لاورنس» بازیگر برنده اسکار در نقش «کتنس ِاوردین» قهرمان داستان بازی می‌کند. چهار فیلم ساخته‌شده در این مجموعه با نام‌های «بازی‌های گرسنگی» (۲۰۱۲)، «بازی‌های گرسنگی: اشتعال (۲۰۱۳)» و قسمت اول و دوم «بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد»، تاکنون به فروشی بالغ بر سه میلیارد دلار دست یافته و کمپانی «لاینزگیت» نیز علاقه خود را نسبت به ادامه ساخت فیلم در این مجموعه ابراز کرده است.

«جو دریک» رئیس کمپانی فیلمسازی «لاینزگیت» گفت به عنوان خانه فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی»، بی‌صبرانه در انتظار پایان نگارش رمان جدید «سوزان کالیز» هستیم و در طول فرآیند نگارش نیز با او در ارتباط بودیم و امیدواریم به رابطه نزدیک خود در سینما نیز ادامه دهیم.

مجموعه کتاب‌های سه‌گانه «بازی‌های گرسنگی» (۲۰۰۸)، «اشتعال» (۲۰۰۹) و «زاغ مقلد» (۲۰۱۰) همگی پس از انتشار در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفتند و تا امروز بالغ بر ۶۵ میلیون نسخه از آن‌ها تنها در آمریکا فروش رفته و به ۵۱ زبان دنیا نیز ترجمه شده‌اند.

کد خبر 444542

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha