امروز و فردا (۳۰ و ۳۱ خرداد) فرصت داریم در طرحی مهربانانه شرکت کنیم. طرح «با مهر تا مهر» را می‌گویم که در ادامه‌ی برنامه‌ی دست‌های کوچک مهربانی و برای کمک به عزیزان مناطق سیل‌زده به اجرا در می‌آید.

هديه به كودكان سيل زده

داستان از این قرار است که علاقه‌مندان می‌توانند به  کتاب‌فروشی‌هایی که در این طرح داوطلبانه شرکت کرده‌اند، مراجعه ‌کنند؛ با تخفیف کتاب، نوشت‌افزار و اسباب بازی بخرند  و آن‌ها  را  برای اهدا به ساکنان شهرهای سیل زده  به  هلال احمر بسپارند.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر دراین‌باره به خبرنگار دوچرخه  توضیح داد: «عده‌ای از دوستان به اشتباه فکر کردند که این طرح را هلال احمر اجرا می‌کند؛ اما این طور نیست و هلال احمر فقط با تحویل گرفتن هدایا، توزیع آن‌ها را درمیان کودکان مناطق سیل زده بر عهده دارد. این طرح از سوی خود کتاب‌فروشی‌ها و ناشران و نهادهای داوطلب حوزه‌ی کودک و نوجوان برگزار شده است.» شما می‌توانید امروز و فردا به کتاب‌فروشی‌هایی مثل شهرِکتاب، باغ کتاب و  دیگر کتاب‌فروشی‌های داوطلب  در این طرح مراجعه و کتاب، نوشت افزار و اسباب‌بازی تهیه کنید و برای کودکان مناطق آسیب‌دیده از سیل بفرستید.

گفتنی است این طرح با مشارکت انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان، مرکز توسعه‌ی سینمای کودک و نوجوان، انجمن تصویرگران ایران، ماه‌پیشونی، انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی، ‌ جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان، باغ کتاب، شهر کتاب و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

کد خبر 444457

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha