حمیدرضا علی‌پور: سرمربی پرسپولیس بعد از ۴سال حضور در ایران از پرسپولیس جدا شد و آنطور که به‌نظر می‌رسد سال آینده را روی نیمکت تیم الاهلی عربستان خواهد نشست.

برانكو

با وجود این و درحالی‌که جدایی او قطعی به‌نظر می‌رسد، از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مسئولان باشگاه به‌دنبال برنامه‌ریزی برای شکایت از الاهلی هستند.

  • اولین نامه به الاهلی

باشگاه پرسپولیس که مدعی است طبق درخواست و مهلت سرمربی کروات خود، مطالبات او را فراهم کرده بود، شکواییه خود را در این زمینه به باشگاه الاهلی عربستان ارسال کرد. باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد برانکو ایوانکوویچ با آنها قرارداد دارد و این انتقال درصورت رسمی‌بودن با شکایت رسمی آنها به فیفا همراه خواهد بود.

  • نامه دوم به فیفا

شنیده‌ها حاکی از این است که مسئولان باشگاه پرسپولیس در تماسی با تاج از او هم درخواست کرده‌اند که با فیفا نامه‌نگاری کند و از آنها بخواهد تا با باشگاه الاهلی برخورد لازم را داشته باشد.

  • نماینده عرب به کرواسی می‌رود

با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند تا سه‌شنبه طلب برانکو را به‌حساب او واریز کند، به همین دلیل باشگاه پرسپولیس قصد دارد تا نماینده خود را به همراه نماینده سفارت کرواسی تا سه‌شنبه به این کشور بفرستد و پول برانکو را به‌صورت نقدی به او پرداخت کند. با توجه به اینکه از مهلت برانکو به باشگاه پرسپولیس تنها یک روز باقی‌مانده، سرخپوشان نمی‌خواهند با عدم‌پرداخت طلب برانکو هیچ بهانه‌ای برای او بگذارند.

  • پرسپولیس به‌دنبال بستن پنجره الاهلی

مدیران باشگاه پرسپولیس طی مشورت با وکلای خود به‌دنبال این هستند تا درصورت رسمی‌شدن قرارداد برانکو با الاهلی، از این باشگاه شکایت کنند. عرب و همراهانش بر این عقیده هستند که حرکت باشگاه الاهلی مانند حرکتی است که پرسپولیس پیش از این در مورد طارمی انجام داده بود که منجر به بسته‌شدن پنجره سرخپوشان و محرومیت طارمی شد و حالا با شکایت از الاهلی، این اتفاق برای این باشگاه عربستانی و برانکو هم تکرار خواهد شد.

  • برانکو برنمی‌گردد

واضح است که برانکو دیگر به ایران باز نخواهد گشت اما مسئولان پرسپولیس به‌دنبال این هستند تا با شکایت از الاهلی، علاوه بر محروم‌کردن این باشگاه عربستانی و محرومیت احتمالی برانکو،  پرداخت طلب سرمربی سابق خود را هم به تعویق بیندازند. مسئولان پرسپولیس به‌خوبی می‌دانند که حالا دیگر با پرداخت طلب برانکو جیبشان در نقل‌وانتقالات حسابی خالی می‌شود و در شرایطی که باید به فکر جایگزین برانکو و خرید بازیکن باشند، حداقل با این پول به بازار بروند.

کد خبر 444439

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha