مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
۰ نفر

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد توسعه زیرساخت‌های مطلوب سیستم حمل‌ونقل مناسب شهری و برون‌شهری و ایجاد تنوع در شیوه دسترسی را به عنوان یکی از مهم‌ترین راهبردهای موفقیت شهرهای جدید دانست و

مترو؛ یک ایستگاه تا شهر جدید هشتگرد

افزود: پروژه قطار برقی گلشهر به شهر جدید هشتگرد با طول تقریبی ۲۵ کیلومتر یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های ریل پایه شرکت عمران شهرهای جدید محسوب می‌شود و این طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد مراحل نهایی خود را سپری می‌کند. به گزارش همشهری «داود صفدری» بر تسریع در نصب و راه‌اندازی پله برقی و آسانسور ایستگاه مترو شهر جدید تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از تاثیر احتمالی عدم نقدینگی بر روند اجرای پروژه، با توافق طرفین همه اعتبارات مورد نیاز و هزینه‌های انجام‌شده در این خصوص به صورت صددرصد تهاتر تامین می‌شود.

وی افزود: با تزریق نقدینگی به این پروژه، پیش‌بینی می‌شود مترو هشتگرد تا اواسط تابستان به بهره‌برداری برسد. به گفته وی تاکنون ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده و برای تکمیل آن ۳۵۰ میلیارد دیگر هم نیاز است. این پروژه در زمینه تملک و زیرسازی بالغ بر ۹۹ درصد پیشرفت داشته و کل پروژه هم تاکنون با ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

کد خبر 444383

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha