دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سرعتی‌زن تیم ملی والیبال روسیه گفت: جو سالن ارومیه روی بازی‌مان تاثیرگذار بود و غافلگیرمان کرد.

ایاکوولف: جهنم ارومیه غافلگیرمان کرد/ روز به روز بهتر می شویم

ایوان ایاکوولف در گفت و گو با فارس، در مورد دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه اظهار داشت: بازی بسیار سختی برای ما بود. زمانی که وارد سالن شدیم با دیدن جهنم ارومیه کاملاً غافلگیر شدیم و شرایط به گونه‌ای بود که نمی‌توانستیم به راحتی با هم صحبت کنیم.

وی ادامه داد: تلاش کردیم خیلی زود با جو سالن هماهنگ شویم و تا حدودی هم موفق بودیم. اگر در ست دوم به پیروزی می‌رسیدیم کار برایمان راحت‌تر می‌شد، اما ایران با حمایت هواداران خود اجازه نداد که ما به هدف خود برسیم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال روسیه گفت: ما تیم جوانی داریم و با این وجود عملکرد خوبی تاکنون داشتیم. فکر می‌کنم هر روز هماهنگ تر و بهتر شویم و حضور موفقی در فینال لیگ ملت‌ها داشته باشیم. همچنین باید مدنظر داشته باشیم که چند بازیکن اصلی ما غایب بودند.

ایاکوولف خاطرنشان کرد: ما اهداف بزرگی در سر داریم و می‌خواهیم حضور در المپیک را تجربه کنیم. فکر می‌کنم با برنامه ریزی درست می‌توانیم به این هدف خود برسیم، چون جوانان حاضر در تیم روسیه هم شرایط بسیار مناسبی دارند.

وی درخصوص میزبانی ارومیه گفت: شرایط برای ما خیلی خوب و عجیب بود. مردم برخورد خوبی با ما داشتند، اما در بازی مقابل ایران همان مردم کار را برای ما سخت کردند. از اینکه توانستم به ارومیه سفر کنم خوشحالم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود که بازهم به ایران بیایم.

کد خبر 444286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha