همشهری آنلاین: رسانه‌ها خبر می‌دهند برانکو ایوانکوویچ برای دو فصل پیش‌رو هدایت الاهلی را برعهده خواهد گرفت. اگر این خبر واقعیت داشته باشد باشگاه پرسپولیس و برانکو ممکن است برای حل مشکل خود به بالاترین نهاد فوتبالی جهان مراجعه کنند.

برانکو

سایت «سبورت ۲۴» عربستان به نقل از یک منبع آگاه خبر داد برانکو ایوانکوویچ برای دو فصل پیش‌رو هدایت الاهلی را برعهده خواهد گرفت و تصویری از سرمربی پرسپولیس منتشر کرده که او در کمپ این تیم عربستانی در کشور اتریش حضور پیدا کرده است.

به گزارش میزان گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از سوی پرسپولیس در فکر فسخ قراردادش با این باشگاه است تا بتواند برای ادامه دوران مربیگری‌اش راهی عربستان شود.

باشگاه پرسپولیس مدعی است که بند فسخی در قرارداد برانکو وجود ندارد و او نمی‌تواند یکطرفه این قرارداد را فسخ کند، در سوی دیگر برانکو که هنوز طلبش را از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده، حاضر است با تخفیف دادن به پرسپولیس در مبلغی که از آن‌ها طلب دارد، رضایت باشگاه پرسپولیس برای جدایی از این تیم را جلب کند.

به هر حال در صورتی که دو طرف در نهایت به توافقی در این زمینه نرسند، کار طرفین برای شکایت از یکدیگر به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) کشیده خواهد شد.

کد خبر 444284

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha