یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
۰ نفر

چندسالی می‌شود که خیابان قائم(عج) در شهرک صاحب‌الزمان(عج) در قرق خودروهای آموزشی رانندگی درآمده و کسی پاسخگوی این وضعیت نیست.

آموزشگاه

«ناصر جلیلی» از ساکنان قدیمی شهرک صاحب‌الزمان(عج) با بیان این مطلب درباره مشکلات خیابان قائم(عج) می‌گوید: «متأسفانه به دلیل کم توجهی مسئولان اداره راهنمایی و رانندگی و حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۸ این معبر به خیابان اختصاصی آموزشگاه‌های رانندگی تبدیل شده است. اگر از زمان روشن شدن هوا تا غروب به این خیابان سر بزنید، می‌بینید که تعداد زیادی خودرو آموزش رانندگی در طول و عرض خیابان در حرکت هستند و باعث شلوغی، ترافیک و ایجاد مزاحمت برای ساکنان محله می‌شوند. خیابان قائم(عج) که از یک سمت به بلوار معلم و از سوی دیگر به میدان زاهدی ارتباط پیدا می‌کند، به خودی خود پررفت و آمد و شلوغ است و امکان پذیرش خودرو آموزشگاه‌های رانندگی را ندارد.»

وی ادامه می‌دهد: «علاوه بر این در طول خیابان قائم(عج)، بوستان قائم(عج)، مرکز فراموز، ورزشگاه قائم(عج)، مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو و بوستان آموزش ترافیک قرار دارد که به همین علت این معبر پررفت و آمد و شلوغ شده است و با افزایش‌ تردد خودروهای آموزشگاه‌های رانندگی در خیابان قائم(عج)، احتمال تصادف این خودروها با رهگذران و عابران پیاده بیشتر می‌شود.نکته قابل توجه اینکه ساختمان اداره راهنمایی و رانندگی منطقه۱۸ در فاصله کمی از خیابان قائم(عج) قرار دارد، اما تاکنون نسبت به وضعیت نامناسب این خیابان که ناامن شده هیچ واکنشی نشان نداده‌اند. ساکنان شهرک صاحب‌الزمان(عج) ‌ از مسئولان راهور و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۸ می‌خواهند تا هرچه زودتر نسبت به تصویب و اجرای قانون ممنوعیت‌ تردد و آموزش خودرو آموزشگاه‌های رانندگی در خیابان قائم(عج) اقدام و در صورت مشاهده رانندگان متخلف، برای آنها جریمه در نظر بگیرند.  

  • منتظر پاسخ مسئولان هستیم

برای اعلام مشکلات ساکنان شهرک صاحب‌الزمان(عج) با مسئولان اداره راهنمایی و رانندگی منطقه۱۸ تماس گرفتیم، اما موفق به گفت‌وگو با آنها نشدیم. پیگیر این موضوع خواهیم بود و مسئولان راهور هم می‌توانند در این خصوص جوابیه‌ای برای ما ارسال کنند.  
 

کد خبر 444216

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha