همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تمامی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران آماده هستند و با جنگ در مقابل تیم‌های بزرگ بین‌المللی در لیگ ملت‌های دنیا، تلاش می‌کنیم در شیکاگو حضور پیدا کنیم.

نشست خبری مربیان تیم های ملی حاضر در لیگ جهانی والیبال در ارومیه

ایگور کولاکوویچ در نشست خبری با روزنامه‌نگاران در ارومیه اظهار کرد: ارومیه تاریخ والیبال ایران است و تعداد زیادی از بازیکن‌های ما در شهر خودشان به دنیا آمده‌اند و در هفته سوم لیگ ملت‌های دنیا با روحیه بالا در شهر خوشان بازی خواهند کرد.

به گزارش فارس از ارومیه، وی افزود: تیم‌های حاظر در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه در حال حاظر جز ۶ تیم بالای جدول مسابقات هستند و رقابت‌های جذاب و سختی را رقم خواهند زند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: برای هر بازی می‌جنگیم و نهایت سعی مان را خواهیم کرد با برتری مقابل حریفان در شیکاکو باشیم.

وی  در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر عدم استفاده از تمامی بازیکنان در داخل میدان تصریح کرد: چرا باید از تمام بازیکن‌ها استفاده کنیم ما یک ترکیب خاص داریم و از ۶ بازی ۵ بازی را برده ایم  مثل برخی تیم ها نیستیم که به فکر فینال این دوره از رقابت‌ نباشیم چون تمام بازیکن ما در یک سطح نیستند و دوست دارم با مربیگری من برای والیبال این کشور مدال کسب شود.

کولاکوویچ افزود:در اکثر بازی‌های لیگ ملت‌های دنیا با امتیازهای نزدیک بازی کردیم، بعضی از بازیکنان را نمی شود که تا آخر تغییر داد و اگر خطر کنیم و به طور مداوم تعویض انجام دهیم شاکله بازی تیم پاشیده می‌شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: این حس مربی است که چه زمانی بازی کند و بازی نکند من این کشور را دوست دارم و مردم این کشور هم از من بیشتر، کشورشان را دوست دارند و برای موفقیت و کسب عنوان برای کشور ایران تا آخرین نفس خواهیم جنگید و من هستم که بعد از پایان تمرینات تصمیم می گیرم که چه کسی بازی کند و به تمام بازیکنام اطمینان دارم.

کولاکوویچ افزود: تیم ملی والیبال ایران شانس المپیکی شدن دارد و با حضور در این دوره از رقابت‌ها تلاش می‌کنیم کیفیت سطح بازی بازیکانم را بالا ببریم.

وی به حضور و آمادگی لژیونرها اشاره کرد و افزود: لژیونرهای تیم ما  از لحاظ آمادگی جسمی و روحی در آمادگی خوبی به سرمی برند و تمام بازیکنان تیم سرحال و سالم هستند و هیچ مصدومیتی ندارند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: سعید معروف و میلاد عبادی پور خیلی آماده هستند و بازی های سختی در تیم‌هایشان داشتند و تجربه بین المللی خوبی را کسب کرده‌اند.

کولاکوویچ  به عدم همراهی برخی بازیکنان جوان تیم ملی افزود: متاسفانه تقویم بازی های جوانان و بزرگسالان بسیار با هم نزدیک است و مجبور هستیم از برخی بازیکنان جوان و دعوت شده به تیم ملی والیبال جوانان در مسابقات جهانی از همراهی برخی بازیکنان جوان بی بهره باشیم ولی سعی میکنیم بهترین تصمیم را بگیریم و از ظرفیت سایر بازیکنان به نحو احسن استفاده کنیم.

به گزارش فارس، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

کد خبر 443868

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha