پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان جاسک گفت: همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با جهاد کشاورزی هستند و مبارزه با آفت ملخ‌ها بصورت جدی و شبانه روزی در جاسک انجام می‌شود.

مبارزه با ملخ‌ها به‌صورت جدی ادامه دارد

به گزارش ایسنا، محمد در دیدار مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی افزود: جهاد کشاورزی باید اشتغال، تولید، رونق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی را اولویت برنامه‌های خود قرار داده و کشت‌های گلخانه‌ای و دانش بیان را توسعه بدهد.

وی با بیان اینکه مبارزه با ملخ‌ها در جاسک از اسفند سال گذشته در این شهرستان شروع شد، تصریح کرد: در این مدت علاوه بر شناسایی مکان‌های آلوده با سمپاشی مبارزه خوبی صورت گرفته و رشد و تکثیر ملخ‌ها تا حدود زیادی جلوگیری شده است.

فرماندار شهرستان جاسک خاطرنشان کرد: برای مبارزه با این آفت جلسات متعدد شورای هماهنگی مدیریت بحران در شهرستان تشکیل و امکانات تمام دستگاه‌های اجرایی را بسیج کرده‌ایم.

فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان اضافه کرد: با توجه به عمق فاجعه و پراکندگی منطقه، امکانات موجود محدود و نیاز به امکانات بیشتری داریم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه تاکنون مبارزه با موفقیت صورت گرفته است، عنوان کرد: همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با جهاد کشاورزی هستند و مبارزه با آفت ملخ ها به‌صورت جدی و شبانه‌روزی درجاسک انجام می‌شود.

کد خبر 443838

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha