چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال وقوع گرد و خاک در جنوب غرب کشور به‌ویژه در استان خوزستان و در جنوب شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل طی چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۲ و ۲۳ خرداد خبر داد.

وقوع گرد و خاک در زابل و خوزستان

به گزارش ایسنا، احد وظیفه گفت‌: براساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، امروز (۲۲ خرداد) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از فردا تا یکشنبه آینده (۲۳ تا ۲۶ خرداد) در برخی نقاط استان‌های واقع در نوار شمالی در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (۲۲ خرداد) در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل و از بعد از ظهر امروز طی روز آینده در جنوب غرب کشور در استان خوزستان در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به این‌که امشب هوای تهران صاف تا کمی ابری است، گفت: فردا ( ۲۳ خرداد) آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. در این روز دمای تهران در گرم‌ترین زمان به ۳۶ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. همچنین پس فردا (۲۴ خرداد) آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری با بیشترین و کمترین دمای ۳۴ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 443654

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha