سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
۰ نفر

به نظر می‌رسد پس از کش و قوس‌های فراوان کار آندرا استراماچونی با استقلال تمام شده و مرد ایتالیایی را باید سرمربی استقلال در لیگ نوزدهم بدانیم.

استراماچوني

دستیاران این مربی  در تهران از امکانات باشگاه استقلال بازدید کردند و به احتمال فراوان خود او تا پایان هفته وارد کشور خواهد شد. این قطعا یک خبر خوش مهم برای هواداران است، اما پرسش اینجاست که آیا همه مشکلات باشگاه با انتخاب استراماچونی حل خواهد شد؟ متاسفانه اینطور به نظر نمی‌رسد. در حال حاضر شکاف بین بازیکنان به بالاترین حد ممکن رسیده و تیم برای بازگشت به ثبات، نیاز به یک خانه‌تکانی بزرگ و اساسی دارد.

دیگر همه در جریان مشکلات موجود بین رحمتی، منتظری، حیدری و ... هستند. به علاوه خود فتحی هم به عنوان مدیرعامل رابطه چندان خوبی با برخی نفرات از جمله فرشید باقری و وریا غفوری ندارد. غیر از این، هیات‌مدیره استقلال با استراماچونی همدل نیست و گاه و بیگاه مصاحبه‌هایی از اعضا منتشر می‌شود که آنها نسبت به نتیجه‌گیری این مربی ابراز تردید می‌کنند.

به نظر می‌رسد مهم‌ترین مشکل هیات‌مدیره این است که در فرایند انتخاب استراماچونی دور خورده و به بازی گرفته نشده است. این مسایل می‌تواند کار را برای کادر ایتالیایی دشوار کند؛ اما در عین حال شاید استرا هم مثل برانکو یک «مربی- مدیر» از آب درآمد و توانست یک‌تنه زمام امور باشگاه را به دست بگیرد. فعلا این تنها امیدواری هواداران است، تا ببینیم بعدا چه می‌شود.

کد خبر 443612

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha