علیرضا جهانبخش فصل گذشته بازی در لیگ برتر انگلیس را با برایتون تجربه کرد و امیدوار است در فصل جدید نمایش بهتری داشته باشد.

جانبخش

هافبک ملی‌پوش کشورمان همچنین درخصوص جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی و حضور ویلموتس بلژیکی به‌عنوان جانشین او به روزنامه همشهری ورزشی گفت: «قطعا آقای کی‌روش در تاریخ فوتبال ما فراموش نمی‌شود. او خیلی برای فوتبال ما زحمت کشید و در سال‌های گذشته نشان داد چقدر تأثیرگذار بود. اما در فوتبال هر آمدنی رفتنی هم دارد. ایشان (کی‌روش) زحمت کشیدند و حال آقای ویلموتس آمده و کار را شروع کرده‌اند.

از همین بازی با سوریه دیدید که کار را پرقدرت شروع کردند. به بازیکنان اعتماد به نفس دادند و تلاش می‌کنند تا بتوانند به فوتبال ما کمک کنند. ان‌شاءالله در سال‌های آینده بتوانیم موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم تا دل مردم را شاد کنیم. »

این هافبک تیم ملی کشورمان درباره بازی با سوریه معتقد است: «ما همیشه جلوی سوریه مشکل داشتیم ولی این‌بار توانستیم بازی را کنترل کرده و فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. ۵گل هم زدیم که بسیار ارزشمند است. خدا را شکر گل اول را هم من توانستم به کمک بچه‌های دیگر بزنم اما حالا باید آماده بازی با کره‌جنوبی شویم. »

جهانبخش اضافه کرد: «مطمئنا بازی با کره مسابقه دشواری خواهد بود. طبق اخباری که به دستمان رسیده بازیکنان کره‌ای در اوج آمادگی خود قرار دارند. آنها حریف سنتی ما به‌عنوان یکی از تیم‌های پرقدرت آسیا محسوب می‌شوند. در سوی دیگر بچه‌های ما اکثرا استراحت می‌کردند تا اردوی تیم ملی آغاز شود. از طرفی هم شما می‌دانید کره‌جنوبی سال‌هاست جلوی ما نمی‌تواند نتیجه بگیرد و حالا می‌آید که این‌بار جبران کند. ان‌شاءالله بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه لازم را بگیریم. »

جهانبخش درباره شرایط خودش در تیم برایتون هم افزود: «اولین فصل من در لیگ برتر انگلیس و تیم برایتون بود و همواره فصل اول سخت است ولی من خیلی چیزها یاد گرفتم. اصلا فصل اول همیشه برای یادگیری است. قطعا تلاش می‌کنم سال بعد شرایط بهتری داشته باشم یعنی عملکردم خیلی بهتر شود تا درنهایت نماینده خوبی برای ایران باشم. »

کد خبر 443473

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha