محمد زارعی:کریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی‌پوش کشورمان، در بازی دوستانه تیم ملی مقابل سوریه یکی از بهترین بازیکنان کشورمان بود.

انصاري فر

او گرچه نتوانست گلزنی کند اما در بیشتر گل‌های تیم ملی تأثیرگذار بود به حدی که ویلموتس در کنفرانس بعد از بازی چندین بار از او تشکر کرد. انصاری‌فرد در همین ارتباط به روزنامه همشهری گفت: «این نظر لطف آقای ویلموتس است من در هر بازی که به میدان می‌روم تمام تلاشم را انجام می‌دهم که بهترین عملکرد را داشته باشم و وقتی مربی تیم ملی از شما تعریف می‌کند جای خیلی خوشحالی است. با این حال خیلی خوشحالم کل تیم بازی خوبی را ارائه کردند و توانستیم نتیجه درخشانی را بگیریم. مبارک مردم باشد. »

وی ادامه داد: «امیدوارم بازی‌های درخشان تیم ملی ادامه داشته باشد و در رقابت‌های مهم مانند جام‌جهانی و جام‌ملت‌ها موفق ظاهر شویم. البته برای موفقیت باید بیشتر تلاش و کوشش کنیم تا به اهدافی که داریم برسیم. فعلا هم که مربی جدید آمده و داریم کارها را با او پیش می‌بریم. »

وی درباره اینکه به‌نظر پاس گل دادن هم برای او مانند گل زدن حائز اهمیت است تأکید کرد: «مطمئنا برای تمامی بازیکنان تیم ملی ازجمله خود من ابتدا موفقیت تیم ملی مهم است و بعد از آن به موفقیت‌های شخصی فکر می‌کنیم. من همانطور که در بازی سوریه دیدید سعی کردم در زمین آنچه را که مربیان می‌گویند اجرا کنم و گل زدن من یا بازیکن کناری خیلی مهم نیست. من همانقدر که گل می‌زنم و خوشحال می‌شوم، وقتی پاس گل هم بدهم، خوشحال خواهم شد. »

این مهاجم تیم ملی کشورمان درخصوص بازی دوستانه امروز تیم ملی مقابل کره‌جنوبی گفت: «همیشه بازی‌های ایران و کره‌جنوبی حساس است؛ چه بازی دوستانه باشد چه رسمی حساسیت خود را دارد فقط امیدوارم این بازی هم مانند بازی‌های قبلی بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم و دوباره همین روند خوبمان را ادامه دهیم. »

وی درباره اینکه با جدایی کی‌روش بعد از ۸سال اکنون سکان هدایت تیم ملی را ویلموتس بلژیکی برعهده گرفته است گفت: «جا دارد از زحمات آقای کی‌روش تشکر کنم. ایشان خیلی برای تیم ملی زحمت کشید اما الان ما سرمربی جدیدی داریم. آقای ویلموتس با یک رزومه خوب به تیم ملی آمده. ما هم سعی می‌کنیم تفکرات ایشان را در زمین پیاده کنیم. »

کد خبر 443470

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha