دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزارت امور خارجه ترکیه به دلیل منتظر نگهداشتن تیم ملی فوتبال این کشور در فرودگاه، به ایسلند یادداشت اعتراض می‌دهد.

تيم ملي تركيه در فرودگاه ايسلند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ وزرات امور خارجه ترکیه اعلام کرد تا ساعاتی دیگر یادداشت اعتراض خود را به دلیل منتظر نگهداشتن تیم ملی فوتبال این کشور در فرودگاه، از طریق سفارت نروژ به ایسلند خواهد داد.

تیم ملی ترکیه که در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا عازم ایسلند شده است، شب گذشته (۱۹ خرداد) در فرودگاه این کشور حدود سه ساعت معطل نگه‌داشته شد و وسایل آنان به دقت مورد بازرسی قرار گرفت.

وزارت امور خارجه ترکیه نیز با اعلام این که مراتب اعتراض خود را طی یادداشتی به مقامات ایسلندی خواهد رساند، از تماس تلفنی مولود چاووش اوغلو با همتای ایسلندی خود طی روز جاری خبر داد.

گفتنی است روز شنبه نیز تماشاگران بازی تیم‌های ملی ترکیه و فرانسه که در چارچوب همین رقابت‌ها در ورزشگاه شهر قونیه برگزار شد، به هنگام نواخته شدن سرود ملی فرانسه با زدن سوت و هو کردن، واکنش مقامات فرانسوی را برانگیختند. به نظر می‌رسد ایسلند نیز در اقدامی تلافی‌جویانه تیم ملی ترکیه را در فرودگاه برای ساعاتی معطل کرده است.

ترکیه که در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا در گروه اچ با تیم‌های فرانسه، ایسلند، آلبانی، مولداوی و آندورا هم‌گروه می‌باشد، در پایان سومین دور رقابت‌ها با ۳ برد و ۹ امتیاز در صدر جدول قرار داشته و تیم‌های فرانسه و ایسلند هر کدام با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

بازی تیم ملی ترکیه با تیم ملی ایسلند ۲۱ خرداد برگزار خواهد شد.

کد خبر 443400

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha