همشهری آنلاین: افشین داوری از توصیه فدراسیون جهانی والیبال به فدراسیون والیبال لهستان برای انتشار نامه عذرخواهی کوبیاک خبر داد.

كوبياك

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، افشین داوری سرپرست فدراسیون در واکنش به رای اعلام شده از سوی فدراسیون لهستان و فدراسیون جهانی در پرونده توهین کوبیاک بیان کرد: با توجه به این که به مردم ایران توهین شده بود، برابر پیگیری فدراسیون انتظار داشتیم که فدراسیون جهانی عکس‌العمل لازم را نشان دهد. خوشبختانه قبل از هفته سوم که به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود، هم فدراسیون جهانی و هم فدراسیون کشور لهستان پاسخ قابل قبولی را جهت احترام به ملت سرفراز ایران به فدراسیون والیبال جهموری اسلامی ایران ارسال نمودند که نشان می‌دهد به دنبال دلجویی از ملت ما هستند.

او در ادامه با اشاره به بیانیه‌ فدراسیون جهانی اظهار داشت: به فدراسیون جهانی نیز نامه زدیم و آن‌ها نیز به 6 جلسه محرومیت اکتفا کردند و قویاً به فدراسیون لهستان توصیه کردند تا میشل کوبیاک را ملزم به انتشار یک نامه عذرخواهی کند که باید در جریان دیدار تیم‌های ایران و لهستان در هفته سوم توسط گوینده‌ رسمی مسابقات برای تماشاگران خوانده شود.

از فدراسیون جهانی و فدراسیون لهستان تشکر می‌کنیم و امیدواریم که این اتفاق دیگر تکرار نشود و شاهد توهین به ملت و کشور عزیزمان نباشیم.

کد خبر 443360

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha