سارق سابقه‌دار که با همدستی دو نفر دیگر به خانه‌ای اعیانی در منطقه زعفرانیه دستبرد زده و اموالی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان سرقت کرده بود دستگیر شد.

دستبند دستگیری

به گزارش همشهری، ‌ این سرقت اوایل اردیبهشت ماه امسال به کلانتری ۱۲۲ دربند گزارش شد. ماجرا از این قرار بود که صاحب‌خانه ای مجلل در بازگشت به  خانه اش متوجه شکسته شدن پنجره بالکن خانه اش که مشرف به خیابان بود شد و فهمید سارقان به خانه اش دستبرد زده و مقدار زیادی جواهرات، پول، ارز و ساعت های مچی گران قیمت سرقت کرده اند. به دنبال این سرقت تحقیقات تخصصی در این باره از سوی کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی آغاز شد.

ماموران در بررسی های اولیه از طریق دوربین های مداربسته چهره یکی از ۳ سارقی که وارد خانه شده بودند را شناسایی و وی را دستگیر کردند. متهم در بازجویی ها به این دستبرد اعتراف کرد و گفت با همدستی دو نفر دیگر از دوستانش نفشه این سرقت را عملی کرده است. او همچنین اعتراف کرد که اموال مسروقه را به یک مالخر فروخته است. بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ هم اکنون متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات برای دستگیری دو همدست وی و مالخر ادامه دارد.

کد خبر 443345

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha