رئیس شورای شهر مشهد از تقاضای ۳۹۰۰ میلیارد تومانی مدیریت شهری مشهد برای فروش و عرضه اوراق مشارکت در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی خبرداد و افزود:

مشهد

تحقق این اوراق میتواند تاثیر بسزایی در پیشرفت طرح نوسازی بافت پیرامونی حرم مطهر، قطارشهری و خرید اتوبوس داشته باشد. به گزارش همشهری محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد پس از دیدار و گفتگو با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی کرد، اظهارکرد: مسائل مربوط به شهر مشهد و ضرورت تحقق حاکم شدن نگاهی ملی به این شهر از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

با توجه به مصوبه خوبی که مجلس شورای اسلامی در زمینه فروش اوراق مشارکت داشته است، در این جلسه خواستار همراهی و کمک بیشتر مجلس محترم در موضوعاتی همچون تسریع در پیشبرد طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی و احداث قطار شهری، با بهره‌گیری از مصوبه مذکور شدیم.

حیدری با بیان اینکه در این دیدار به جایگاه بین‌المللی مشهدمقدس و فعالیت آن بعنوان کانون محوری جهان اسلام و به ویژه تشیع، تاکید ویژه‌ای شد، گفت: همین ویژگی‌ها سبب تمییز مشهد نسبت به سایر شهرهای کشور می‌شود و لذا توجه خاصی را می‌طلبد.

رئیس شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: هر ۳ سال، مشهد میزبان جمعیت کل کشور است و از همین رو ضرورت دارد زیرساخت های حمل‌ونقلی در این شهر به بهترین شکل ممکن فراهم باشد؛ طرح نوسازی و بهسازی بافت حرم مطهر دیگر معضل شهری است که اجرای آن ۲۰ سال به طول انجامیده و شرایطی را حاکم کرده که زیبنده مشهد نیست و باید سرعت بیشتری دنبال شود.

او از تقاضای ۳۹۰۰ میلیاردتومانی مدیریت شهری مشهد برای فروش و عرضه اوراق مشارکت در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی خبرداد و افزود: تحقق این اوراق میتواند تاثیر بسزایی در پیشرفت طرح نوسازی بافت پیرامونی حرم مطهر، قطارشهری و خرید اتوبوس داشته باشد.

کد خبر 443319

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha