یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به سبب بارش نسبتا سنگین باران طی بعد از ظهر یکشنبه ۱۹ خرداد تا اوایل دوشنبه ۲۰ خرداد، احتمال رخداد سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در شرق استان گلستان، بخش‌هایی از خراسان شمالی و شمال سمنان وجود دارد.

احتمال آبگرفتگی معابر برخی نقاط کشور

سازمان هواشناسی با اعلام این مطلب توصیه کرد، تمهیدات لازم از سوی سازمان‌های ذی‌ربط برای کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شود و هموطنان این مناطق از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

همچنین فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی امروز گفت که پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد امشب شدت بارش‌ها در ارتفاعات شرقی البرز مانند استان‌های تهران، سمنان و زاگرس در جنوب اصفهان خواهد بود. از این رو به هم‌وطنان توصیه کرد به علت شدت بارش در این مناطق برای جلوگیری از مخاطرات ناشی از رویداد رعد و برق و صاعقه همراه با رگبار موقتی از تردد و استقرار در مناطق کوهستانی خودداری کنند، دامپروران و کوهنوردان نیز بسیار مراقب باشند.

وی اظهار داشت: امروز بعد از ظهر برای نواحی شمال شرق، ارتفاعات شرقی البرز و دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

کد خبر 443241

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha