همشهری‌آنلاین: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از اعلام نتیجه بررسی برنج‌های فروشگاه شهروند در جلسه هم‌اندیشی شورا خبر داد و گفت: مشخص شد همه برنج‌های عرضه شده ایرانی بوده و نه پاکستانی.

فروشگاه شهروند

به گزارش شهرنوشت، زهرا نژادبهرام،   عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از اعلام نتیجه بررسی برنج‌های فروشگاه شهروند در جلسه هم‌اندیشی شورا خبر داد و گفت: مشخص شد ۷۰ درصد این برنج‌ها، برنج هاشمی بوده است.

نژادبهرام در حاشیه یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به جزئیات جلسه هم‌اندیشی صبح یکش‌نب ۱۹ خرداد اعضا اظهار کرد: در جلسه امروز در خصوص احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ مواردی مطرح شد.

او با اشاره به موضوع بررسی برنج‌های شرکت شهروند عنوان کرد: گزارش آزمایشگاه در این جلسه اعلام شد و مشخص شد ۷۰ درصد برنج‌ها، هاشمی و ۳۰ درصد باقی نیز برنج درجه ۲ و ۳ ایرانی بوده است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که خسارت ناشی از حراج این برنج‌ها را چه کسی جبران می‌کند، افزود: صاحب برنج‌ها شرکت شهروند نبوده، بلکه رویه فروشگاه شهروند به این شکل است که کالاهایی را برای عرضه در فروشگاه قرار داده و درصدی از سود فروش را برمی‌دارد. قرار است به زودی در این خصوص اطلاعیه‌ای صادر شود.

کد خبر 443206

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha