مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: حناچی گفت: قرار بر این نیست که کارخانه واگن‌سازی تهران، فقط نیاز شهرداری تهران را تامین کند؛ بنابراین، هر یک از شهرداری‌ها که علاقه‌مند باشند می‌توانند از ظرفیت این مجموعه که در حال حاضر تنها ۳۰ درصد آن فعال است، استفاده کنند.

بازديد حناچي از مجموعه‌هاي صنعتي در تبريز

پیروز حناچی، شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا کارخانه واگن‌سازی تهران توان تولید واگن‌های مورد نیاز تمام کلانشهرهای کشور را دارد، اظهار کرد: در هفته جاری معاون اول رئیس‌جمهور از این مجموعه بازدید می‌کند تا زمینه توسعه و همکاری بیشتر آن با شهرداری‌های کلانشهرهای کشور فراهم شود.

به گزارش شهرنوشت، شهردار تهران در سفر دوروزه به تبریز به همراه شهردار این شهر و معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از چند مجموعه صنعتی تولیدکننده خودروهای سنگین و اتوبوس بازدید کرد.

 پیروز حناچی در حاشیه بازدید از این مجموعه‌های صنعتی تولیدکننده خودروهای سنگین و اتوبوس در تبریز گفت: این بازدیدها به منظور آشنایی با ظرفیت های تولید ملی انجام شد. در تبریز توان و ظرفیت بالایی برای تولید تجهیزات موردنیاز مدیریت شهری وجود دارد.

او افزود: این وضعیت نشان دهنده توانایی بالای تولیدکنندگان تبریز بوده و خوشبختانه زمینه همکاری نیز فراهم است.

شهردار تهران تصریح کرد: ماشین‌های سنگین، اتوبوس های برقی و اتوبوس‌های گازی شهری از جمله مهم‌ترین نیازهای تمام کلانشهرهای کشور محسوب می‌شوند که می توانیم این محصولات را در تبریز تولید کنیم.

حناچی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا امیدواری برای پرداخت بدهی‌های دولت در حوزه تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل در سال جاری وجود دارد، گفت: در دوره جدید مدیریت در وزارت اقتصاد و امور دارایی تهاتر بخشی از بدهی های دولت به شهرداری ها آغاز شده است که در گذشته این امر وجود نداشت.

او ادامه داد: امیدواریم فرایند این تهاتر سرعت گرفته و حجم بیشتری از بدهی‌های دولت به شهرداری‌ها پرداخت شود.

کد خبر 443196

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha