مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به همراه مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند از یک‌شنبه ۱۹ خرداد و در هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با ارائه سرویس و خدمات برخط و هوشمند شهری میزبان مردم و علاقمندان زیست‌بوم نوآوری است.

تهران هوشمند

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، هشتمین دوره نمایشگاه (INOTEX ۲۰۱۹) از روز یکشنبه ۱۹ تا چهارشنبه ۲۲ خرداد و در فضایی به مساحت ۹ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، میزبان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۸ هزار نفر از متخصصان، تحصیل‌کردگان و بازیگران مختلف استارتاپی از این نمایشگاه بازدید کنند. چندین هیئت تجاری نیز از کشورهای خارجی از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

همچنین رویدادهای متنوع تجاری و ترویجی در طول نمایشگاه برگزار می‌شود که دسترسی تولیدکنندگان و ارائه کنندگان خدمات و صاحبان دانش فنی را به مشتریان و سرمایه گذاران فراهم خواهد کرد.

در این نمایشگاه بیش از ۴۰۰ شرکت، استارتاپ و سرمایه‌گذار و ۲۰ شرکت‌کننده خارجی حضور داشته و فضای B۲B  برای ملاقات با سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها در نظر گرفته شده‌است.

در هشتمین دوره اینوتکس برگزارکنندگان رویدادها، شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد، منتورها، مشاورین و... شرکت داشته و علاوه‌ بر برگزاری رویدادها یک استیج دائمی حدودا ۳۰ ساعته برپا خواهد بود. همچنین اینوتکس، میزبان اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه با حضور نمایندگان عالی­رتبه از کشورهای عضو است.

سازمان فاوای شهرداری تهران در سالن ۴۴a غرفه شماره ۳ میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

کد خبر 443074

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha