جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳
۰ نفر

سرمربی موفق قرمزها همچنان منتظر دریافت طلبش از باشگاه است تا خیال هواداران را راحت کند

برانكو

سرمربی سرخپوشان بعد از دبل قهرمانی در این فصل بدون مشخص شدن وضعیت آینده خود ایران را ترک کرد. با وجود تاکید مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه برانکو در فصل آینده هم سرمربی سرخپوشان خواهد بود و حتی به دنبال تمدید ۵ ساله با پروفسور کروات هستند اما برانکو قبل از رفتن به مسئولان باشگاه مهلت داد تا در چند روز آینده طلب او را پرداخت کنند و اعلام کرد در غیر اینصورت ایران را ترک خواهد کرد.

با این وجود با اصرار باشگاه پرسپولیس برانکو پیش از ترک ایران لیست بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه داد تا در صورت بازگشت احتمالی به ایران باشگاه پیش از مذاکرات خود را با بازیکنان مورد نظر او آغاز کند. این در حالی است که برانکو همچنان مانند سال گذشته تنها نام چند بازیکن را در لیست خود قرار داده است.

نکته عجیب اما در لیست پروفسور است. سرمربی سرخپوشان برخلاف همیشه که بازیکنان مورد نظر خود را اولویت بندی می کرد اینبار تنها یک فهرست از بازیکنان مورد نظر خود به باشگاه داده است. برانکو در لیست خود بازیکنانی مانند وحید امیری و مهدی طارمی و حسینی را قرار داد و از باشگاه خواست تا با بیرانوند هم تمدید کنند. این در حالی است که چه تمدید بیرانوند و چه بازگشت بازیکنانی مانند طارمی و امیری بسیار دور از ذهن به نظر می رسد اما برانکو از باشگاه خواسته با آنها مذاکره کنند.

نکته دیگر اینکه برانکو بر خلاف همیشه نام هیچ کشوری را برای اردوی پیش فصل اعلام نکرده  و دست باشگاه را حسابی در پوست گردو گذاشته است. از مهلت برانکو به پرسپولیس تنها چند روز باقی مانده است و مسئولان باشگاه باید در طی این مدت پول بدهی سرمربی خود را جور کنند و در غیر اینصورت پرسپولیس با چالش دوران بدون برانکو همراه خواهد شد. هر چند روز گذشته الریاضیه عربستان در موضعی تازه اعلام کرد که برانکو از نیمکت الاهلی دور شده چرا که مدیران پرسپولیس شرایط مدنظر این مربی را فراهم کرده اند اما هنوز خبر موثقی از باشگاه به گوش نمی رسد و باید تا پایان مهلت برانکو صبر کرد.

کد خبر 443005

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha