جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی مرکزی جزئیات حادثه‌ای که منجر به تعقیب و گریز و تیراندازی در این استان شد را تشریح کرد.

حادثه حوادث پلیس

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس، در پی اعلام گزارش از سرقت سیم برق در یکی از روستاهای فراهان و متواری شدن سارقان به سمت کمیجان بلافاصله تمهیدات اجرایی پلیس برای متوقف نمودن خودروها آغاز شد.

با شناسایی خودروی سارقان، بلافاصله مأموران انتظامی به تعقیب سارقان پرداختند که سارقان بدون توجه به هشدارها و علائم بازدارنده، با حرکاتی مخاطره آمیز، تیراندازی به سمت مأموران انتظامی و اهالی از چند ایست و بازرسی عبور کردند.

مأموران انتظامی با مشاهده بی توجهی سارقان و تهدیدات ایجاد شده از سوی آنان برای دیگر شهروندان، با تیراندازی هوایی سعی در توقف خودروی آنان را داشتند که سارقان بدون توقف به مسیر خود ادامه دادند و نهایتاً مأموران انتظامی که با شلیک تیرهای هوایی موفق به متوقف نمودن خودرو نمی‌شوند، به ناچار با رعایت قانون بکارگیری سلاح و تیراندازی به سمت خودرو، سارقان را مجبور به توقف می‌کنند.

متأسفانه در این عملیات با توجه به تاریکی هوا و مشخص نبودن داخل خودرو، دو نفر از فرزندان اعضای این باند سرقت خانوادگی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جان خود را از دست دادند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس استان با ابراز تأسف از قربانی شدن این دو کودک در این عملیات، اعلام کرد: پنج سرنشین دیگر این خودرو نیز دستگیر و یک قبضه کلت کمری، یک دستگاه شوکر به همراه ابزارآلات سرقت و چندین کلاف سیم‌های برق سرقت شده از آنان کشف شد.

در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و با هماهنگی مرجع قضائی در حال سیر مراحل قانونی است.

کد خبر 442979

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha