چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک شرکت سوئدی در نظر دارد تا با ساخت اثاثیه رباتیک مقرون به صرفه، صنعت چیدمان داخلی آپارتمان‌های کوچک را متحول کند.

اثاثیه رباتیک، تحولی جدید در صنعت چیدمان داخلی

امروزه خواه به دلیل رشد جمعیت یا قیمت بالای مسکن، اغلب خانه ها در متراژهای پایین ساخته می شوند و این مسئله صاحب خانه را با چالشی برای جا دادن اسباب و اثاثیه خود در فضای کوچک موجود، روبرو می‌کند.

شرکت سوئدی ایکیا (IKEA) با ارائه طرح ساخت اثاثیه رباتیک راهکاری برای مشکل جا دادن اسباب اثاثیه در خانه های کوچک امروزی یافته است.

این اثاثیه های موتوریزه می توانند متناسب با نیاز صاحب خانه محل قرارگیری یا حالت خود را تغییر دهند. این بدان معناست که در طول روز که دیگر به تخت نیازی ندارید، تخت رباتیکتان متناسب با نیاز شما به مبل یا میز کار تبدیل شده و آخر شب بار دیگر به شکل تخت در می‌آید.

بنابر اطلاع رسانی های IKEA این شرکت با استارتاپ آمریکایی Ori در ساخت ربات روگنان (Rognan) همکاری خواهد کرد.

مفهوم اثاثیه رباتیک به خودی خود چیز جدیدی نیست و قبلاً نیز مشابه این محصول ساخته شده بود.

انتظار می‌رود این سبک از محصولات قیمت بالایی داشته باشند، اما ازآنجایی که IKEA به عنوان سازنده اسباب و اثاثیه برای توده های مردم از هر قشری شناخته می‌شود، بنابراین انتظار می‌رود تا این محصول جدید در قیمت مناسب‌تری عرضه شود.

جزئیات زیادی در این باره در دست نیست، اما پیش بینی می شود کمپانی سازنده تابستان آتی اطلاعات بیشتری را در این زمینه منتشر کند.

کد خبر 442826

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha