سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تصویری توسط یک منبع (تقریبا) موثق منتشر شده است که ادعا می‌شود تصویر رسمی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ است.

سامسونگ S10

طی چند روز گذشته، اخبار و شایعات متفاوتی در مورد گلکسی نوت ۱۰ منتشر شده است. معمولا در این وقت از سال که تقریبا دو ماه تا معرفی مدل جدیدی از سری «گلکسی نوت» مانده، فضای اینترنت پر از اخبار، شایعات و تصاویر متفاوت در مورد این گوشی می‌شود. حالا تصویری توسط یک منبع (تقریبا) موثق منتشر شده است که ادعا می‌شود تصویر رسمی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ است.

اگر مراسم معرفی گلکسی اس ۱۰ را به یاد داشته باشید، حتما می‌دانید که سامسونگ مدل گران‌تری را هم از این گوشی معرفی کرد که گلکسی اس ۱۰ پلاس نام دارد. این مدل، دو دوربین سلفی داشت؛ بنابراین حالا که قرار است نوت ۱۰ معرفی شود، قطعا انتظار دارید که نوت ۱۰ به‌عنوان پرچم‌دار گوشی‌های سامسونگ، از نظر تعداد دوربین سلفی و دوربین پشت، چیزی از بهترین گوشی حال حاضر سامسونگ کم نداشته باشد؛ اما به نظر می‌آید که واقعیت چیز دیگری است.

اگر بخواهیم به تصویر رسمی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ که لو رفته است، اتکا کنیم، پرچم‌دار سامسونگ فقط یک دوربین سلفی در بالا و وسط نمایشگر خواهد داشت. در نظر داشته باشید که قرار است یک مدل گران‌تر و پیشرفته‌تر از نوت ۱۰ با نام نوت ۱۰ پرو هم معرفی شود که ادعا می‌شود آن مدل هم فقط یک دوربین سلفی دارد.

همه این اطلاعات توسط Ice Universe در توییتر منتشر شده است. این اکانت پیش از این ثابت کرده که اطلاعات موثقی را فاش می‌کند و می‌توانیم روی آن حساب کنیم. پس بعید نیست اگر با اطمینان بگوییم که سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ این شکلی خواهد بود:

گلکسی نوت ۱۰ در پشتش سه دوربین اصلی (معمولی، واید و تله) دارد که با چیدمان عمودی کنار هم قرار گرفته‌اند. سمت راست این دوربین‌ها، فلش ال‌ای‌دی، دوربین تشخیص عمق و یک حسگر دیگر که هنوز کاربرد آن مشخص نیست، قرار دارد.

کد خبر 442661

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha