همشهری‌آنلاین: مراسم نصب پلاک یکی از معابر منطقه ۲۰ به نام شهید آتش‌نشان بهنام میرزاخانی با حضور مدیران شهری این منطقه انجام شد.

بهنام ميرزاخاني

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان، مراسم پلاک‌کوبی معبر به نام شهید آتش‌نشان بهنام میرزاخانی با حضور شهردار ناحیه ۲، خانواده شهید و تعدادی از آتش‌نشانان انجام و کوچه چهارم حسینی حدفاصل خیابان گل‌ها تا خیابان شهید مصطفی خمینی به نام این شهید فداکار مزین شد.

بابک جعفری، شهردار ناحیه ۲ منطقه ۲۰، شهادت را توفیق ارزشمندی برشمرد و گفت: شهادت بالاترین پیروزی در زندگی است که این مهم شامل شهید میرزاخانی شد و خانواده این شهید نیز شامل اجر و پاداش صبر بر این اتفاق می‌شوند.

جعفری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از خانواده‌های معزز شهدا را از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری و نام‌گذاری معابر به نام شهدا را در راستای ادای دین به آنان عنوان کرد.  

در مراسم پلاک‌کوبی، معاون توسعه منابع انسانی، رئیس روابط عموم، مسئول ایثارگران منطقه ۲۰، شهردار و مدیران ارشد شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۲۰ و اعضای شورایاری حضور داشتند.

این پلاک‌کوبی طبق مصوبه صد و سی و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران مورخ سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ انجام شد. این مصوبه در پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نشانی : http://shora.tehran.ir قابل دسترسی است.

کد خبر 442550

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha