همشهری‌آنلاین: پلیس راهور تهران بزرگ از اقدامات اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۱ درخصوص رفع و انجام اصلاحات هندسی در ۲۲ نقطه پرترافیک و ناامن محدوده ورودی غربی پایتخت تقدیر کرد.

منطقه 21

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، محمدرضا سالمی، معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه با بیان خبر فوق، گفت: وجود بزرگراه‌های مهمی مانند شهید لشگری، فتح و آزادگان در محدوده منطقه ۲۱، ضرورت نگهداشت و همچنین رفع نقاط ناامن و گره های ترافیکی را بسیار حائز اهمیت می‌کند.

او افزود: از سوی مهندسی پلیس راهور تهران بزرگ، ۲۲ نقطه پرترافیک و ناامن به منطقه ۲۱ اعلام  شد که پس از بررسی‌های کارشناسی و بازدیدهای میدانی منظم، این موارد برطرف شد.

سالمی در همین راستا عنوان کرد: عملیات اصلاح هندسی، در ۲۲ نقطه پرترافیک و ناامن موجود در ورودی غربی پایتخت انجام شد که این امر موجب تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و افزایش سطح ایمنی برای عابرین در معابر عبوری این منطقه شد.

سرکلانتری غرب تهران بابت اقدام‌ شایسته و به موقع معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۲۱ در رفع ۲۲ نقطه پرترافیک و ناامن موجود در ورودی غربی پایتخت، از این واحد تقدیر کرد.

کد خبر 442422

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha