مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن بازدید از خط شماره ۱۰ پیشنهادی مترو در منطقه ۲۲ گفت: پس از تکمیل خطوط فعلی مترو تهران، ۴ خط جدید طراحی خواهد شد.

بازديد پورسيدآقايي از منطقه 22

 به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محسن پورسیدآقایی به همراه علی نوذرپور و معاونین منطقه ۲۲ از خطوط پیشنهادی در منطقه ۲۲ بازدید کرد و از طراحی و ساخت ٤ خط جدید متروی پایتخت پس از اتمام خطوطِ در دست اجرا خبر داد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تکمیل خطوط ٦ و ٧ مترو طی سال آینده گفت: با بهره‌برداری کامل از این خطوط، حلقه‌ متروی پایتخت به اتمام خواهد رسید اما مطالعه و طراحی ٤ خط جدید متروی پایتخت در دست اقدام است و در همین راستااز منطقه‌ها و مسیری که قرار است این خطوط از منطقه ۲۲ گذر کنند بازدید کردیم.

پورسیدآقایی تصریح کرد: مترو تهران باید پوشش کاملی از حمل‌ونقل پاک و ایمن را در شهر تهران داشته باشد تا اثربخشی مترو بیش‌ از پیش در جابه‌جایی روزانه شهروندان مشخص شود.

گفتنی است اصلی ترین خط در منطقه ۲۲، خط شماره ۱۰ است که حداقل ۷ ایستگاه را در منطقه ۲۲ پوشش خواهد داد.

شهردار منطقه ۲۲ برای پیگیری مشکلات شهروندان این منطقه به خصوص مشکل مترو گفته بود: با توجه به بارگذاری جمعیت در منطقه ۲۲ و پروانه‌هایی که صادر شده است در افق طرح جامع برای این منطقه ۶۵۰ هزار نفر تصور شده است. بنابراین باید در منطقه ۲۲ خط مترو در نظر گرفته شود که البته این موضوع در دست بررسی است و لاجرم اتفاق می‌افتد.

نوذرپور در مردادماه سال گذشته نیز تأکید بسیاری برای احداث مترو در این منطقه داشت.

او گفته‌بود: اقدامات و هماهنگی‌های لازم با شورای شهر انجام شده و مطالعات آن تا پایان شهریور به پایان می‌رسد. پس از آن تعداد خطوط و ایستگاه‌ها و سایر موارد اعلام می‌شود.

کد خبر 442414

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha