همشهری آنلاین:  عضو هیات رییسه مجلس اظهار داشت: در جلسه علنی مجلس برای انتخابات هیات رییسه، فضای هیجانی بر تصمیم واقع بینانه غالب و رقابت تبدیل به قدرت نمایی شد که این موضوع به قیمت حذف مطهری از هیات رییسه مجلس تمام شد.

علي مطهري

ایرنا نوشت: علیرضا رحیمی عضو هیات رییسه مجلس امروز- سه شنبه- در توئیتی نوشت: اینجانب همراه محمدرضا تابش، غلامرضا تاجگردون، علی مطهری و محمد علی وکیلی دیگر اعضای فراکسیون امید در جلسات مختلف مخالف رقابت برای ریاست مجلس بودیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: اما فضای هیجانی بر تصمیم واقع بینانه غالب و رقابت تبدیل به قدرت نمایی در صحن به قیمت حذف مطهری تمام شد.

وی در این توئیت بیان کرد: نتیجه حاصله فعلی در هفته قبل از انتخابات بارها توسط اعضا به محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید منعکس شد.

  • آقایان برای تسویه حساب های سیاسی آدرس دیگری بیابند

فاطمه سعیدی سخنگوی فراکسیون امید مجلس نیز در توییتی اظهار داشت: در ادوار گذشته که علی مطهری نایب رییس مجلس شد، مثل این بار محمدرضا عارف، کاندیدای ریاست بود و وی هم کاندیدای نایب رییسی بود. تفاوت در ائتلاف برجامیان و نابرجامیان بر سر رای نیاوردن او بود و گرنه مسعود پزشکیان رای لازم را گرفت.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس در این توئیت عنوان کرد: آقایان برای تسویه حساب‌های سیاسی آدرس دیگری بیابند.

بر اساس این گزارش، انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی یکشنبه این هفته برگزار شد، علی لاریجانی، محمدرضا عارف و محمد جواد ابطحی کاندیدای ریاست مجلس شورای اسلامی بودند که علی لاریجانی توانست رای لازم را کسب کند و در جایگاه ریاست مجلس ابقا شد، تنها تغییر در هیات رییسه مجلس مربوط به علی مطهری از فراکسیون امید نایب رییس دوم مجلس بود که جای خود را به عبدالرضا مصری از فراکسیون نمایندگان ولایی داد.

کد خبر 441953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha