همشهری‌آنلاین: معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای خطاب به شهردار تهران، از تلاش‌های خوب مدیریت شهری پایتخت در بحبوحه سیل فروردین ماه در کشور تقدیر کرد.

تقدير از شهردار تهران

به گزارش شهرنوشت، میرمحمد غراوی، سرپرست استانداری گلستان ۷ اردیبهشت ماه امسال در نامه‌ای به اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به حادثه سیل در این استان و آسیب بخش قابل توجهی از منازل، مزارع، راه‌ها، جاده‌ها و تاسیسات زیربنایی و روبنایی، از همراهی نیروها و امکانات امدادی و جهادی ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی مختلف که بدون کوچک‌ترین چشمداشتی در کنار مردم سیل‌زده گلستان حضور داشتند، تقدیر کرد. 

سرپرست استانداری گلستان همچنین در بخشی از این نامه به اقدام‌های شهرداری تهران اشاره کرد: «یکی از ارگان‌های خدومی که خالصانه در عرصه کارزار سیل حاضر گردید و نیروها و امکانات خود را به مناطق آسیب دیده گلستان گسیل داشت، شهرداری پایتخت بود. اینجانب به نمایندگی از تمامی مردم شریف و قدرشناس گلستان، مراتب تقدیر و تشکر خود را از آقای دکتر حناچی، شهردار محترم تهران و پرسنل خدوم آن نهاد خدمت گزار اعلام می دارم و امیدوارم گلستان بتواند همکاری آنان را در دیگر عرصه ها و صحنه های برادری به نیکی جبران نماید.»

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور نیز در پی نوشت نامه مذکور آورده است: «جناب آقای دکتر حناچی با تشکر از تلاش‌های خوب شهرداری تهران در ایام سیل.»

شهرداری تهران به دنبال وقوع حادثه سیل در استان گلستان از دوم فروردین ماه امسال مجموعه ای از کاروان های امدادی-عملیاتی را همراه ۳۶۵ نیرو به این استان گسیل کرد که بیش از یک ماه در این منطقه حضور داشتند. همچنین ۶ گروه آتش نشانی در شیفت های مختلف خدمت می کردند و بیش از ۲۰ دستگاه ماشین آلات لجستیکی پسماند هم به این منطقه ارسال شده بود. نیروهای شهرداری تهران با تجهیزات و ابزار فنی تا تخلیه کامل آب از شهرهای گمیشان و آق قلا و نظافت شهرهای سیل زده در این استان حضور داشتند.

اقدامات شهرداری تهران در زمان سیل فروردین ماه، منوط به استان گلستان نبود. نیروهای متخصص شهرداری تهران همراه با ادوات لجستیکی این سازمان در استان‌های لرستان و خوزستان نیز به خدمت‌رسانی به هموطنان سیل‌زده مشغول بودند. 

کد خبر 441593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha