همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز فتح خرمشهر روز مقاومت و پایداری پیام تبریک صادر کرد.

حسین خانزادی

به گزارش فارس، دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز فتح خرمشهر پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت و پایداری را به همه همرزمان و دریادلان جان‌برکف نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

تاریخ کشور عزیزمان ایران پر است از روزهای افتخارآمیزی که یادآور سربلندی و غرور ملّت قهرمان و عزتمند، است و روز فتح خرمشهر برگ زرین تاریخ معاصر است که تا سال‌ها می‌تواند الگوی ایثار، مقاومت و پایداری نسل‌های آتی محسوب گردیده و آینده این مرزوبوم را تضمین نماید.

فتح خرمشهر پیام مهمی به جهانیان بود که ملت شریف و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آنگاه که پای دفاع از اسلام و ایران در میان باشد، استوارتر از همیشه و تا آخرین قطره خون در صحنه خواهند بود. همچنان که امروز نیز دریادلان سلحشور نیروی دریایی راهبردی با اقتدار و تمام توان از مرزها و  منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران در جای جای آب‌های دنیا حراست می‌نمایند.

از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم؛ به یمن لیالی قدر که از برکات نزول قرآن و شهادت امیر مومنان(ع)، شکوه و عظمت مضاعفی به یوم الله آزادی خرمشهر بخشیده است؛ مدال افتخار همه‌ی‌ما را؛ سربازی در رکاب حضرت ولی‌امر(عج) و نائب بر حقش، فرماندهی معظمکـل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، قـرار دهد.

کد خبر 441495

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha