مجموع نظرات: ۰
جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
۰ نفر

پاسخگویی به اعتماد خانواده‌ها در راســــتای فعالیت اقشار مختلف جامعه از جمله نوجوانان، جوانان و بانوان در باشگاه‌های ورزشی، وظیفه مسئولان اجرایی ورزش استان استو در این راستا و برای سالم‌سازی اماکن ورزشی، بازرسی و نظارت بی‌وقفه بر  فعالیت  تمام مکان‌های ورزشی خصوصی و دولتی با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت.

مسئول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان البرز

مسئول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در گفت‌وگو با همشهری گفت: یکی از وظایف اصلی امور باشگاه‌ها و کمیسیون ماده ۵، نظارت بر عملکرد باشگاه‌های تحت پوشش است که در این راستا نظارت از طرق مختلف از جمله توسط هیات‌های مربوطه، ادارات شهرستان‌ها، اداره کل و هیات پزشکی ورزشی انجام می‌شود.

«رحیم عبیدی» با اشاره به نظارت بر به‌کارگیری مربی در باشگاه‌ها افزود: بر اساس آیین‌نامه، مدیران باشگاه‌ها موظفند در رشته‌هایی که می‌خواهند فعالیت کنند، باید از مربیان دارای صلاحیت که دوره‌های مربیگری را طی کرده و موفق به گرفتن کارت مربیگری از فدراسیون مربوطه شده‌اند استفاده کنند، که هم همکاران در اماکن ورزشی ادارات شهرستان‌ها در این مورد دقت کافی دارند و هم همکاران اداره کل، نظارت بر این امر دارند.

وی با اشاره به نظارت بر دستگاه‌ها و تجهیزات ورزشی در باشگاه‌ها گفت: متقاضیان قبل از گرفتن مجوز بهره‌برداری باید صلاحیت وسایل و تجهیزات ورزشی‌شان از طرف متولی رشته ورزشی مربوطه تأیید شده باشد و در صورت عدم تأیید توسط هیات‌های ورزشی، صدور مجوز به آن رشته انجام نمی‌گیرد.
عبیدی با اشاره به نظارت بر مصرف مکمل‌ها و داروهای غیرمجاز و برخورد با عاملان متخلف افزود: نظارت بر فعالیت غیرورزشی در باشگاه‌های ورزشی از طرق مختلف انجام می‌گیرد، از جمله هیات پزشکی ورزشی با توجه به وظایف ذاتی خود نظارت زیادی بر عملکرد باشگاه‌ها از بابت فروش و مصرف مکمل‌ها و داروهای غیرمجاز انجام می‌دهد که در این راستا برخورد جدی با متخلفان نیز شده است، به طوری که تعدادی از باشگاه‌ها به علت عدم رعایت قوانین و ادامه تخلف، پلمب شده‌اند. وی تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم در صورت رویت فروش دارو و سایر تخلفات در باشگاه‌های ورزشی با مسئولان بازرسی ادارات کل از طریق سامانه ورزش و جوانان تماس بگیرند تا برخورد قانونی انجام پذیرد.

کد خبر 441484

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha