جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در ۱۴ استان کشور از فردا شنبه ۴ خرداد تا سه‌شنبه هفته آینده خبر داد.

باران

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، به پیش بینی وضعیت آب و هوا در پنج روز آتی پرداخت و اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، بعدازظهر  امروز، جمعه، سوم خرداد، در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، زنجان و قزوین بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی افزود: فردا، نیز در برخی مناطق شمال غرب، غرب، برخی مناطق در استان‌های کرمان، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان و شمال فارس بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، در روزهای یکشنبه (پنجم خرداد) و دوشنبه (ششم خرداد) نیز در برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌های البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران، برخی مناطق در استان‌های کرمان، جنوب یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان، شمال فارس، ‌قم، مرکزی و سواحل دریای خزر بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه ادامه داد: همچنین در روز سه شنبه (هفتم خرداد) در استان‌های مرکزی، قم، شرق اصفهان، مرکز و غرب کرمان، جنوب یزد، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های تهران، البرز و قزوین، شمال سمنان، سواحل شرقی دریای خزر و خراسان شمالی بارش ادامه خواهد داشت.

وی وضعیت دمای هوای پایتخت را در چند روز آینده اعلام و اظهار کرد: آسمان تهران در بعداز ظهر امروز نیمه ابری و همراه با وزش باد شدید و در شب کمی ابری با گاهی وزش باد؛ شنبه، چهارم خرداد، در روز صاف، اوایل شب نیمه ابری و وزش باد و در شب کمی ابری همراه با وزش باد و یکشنبه، پنجم خرداد، کمی ابری، اوایل شب نیمه ابری و با بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: دوشنبه، ششم خرداد، نیمه ابری در بعدازظهر، همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده و گاهی با رعد و برق و سه شنبه، هفتم خرداد نیمه ابری تا ابری و بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق خواهد بود.

کد خبر 441465

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha