همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به مناسبت هفته روابط عمومی با تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در تعامل سازمان‌ها با شهروندان و نهادهای دیگر گفت: سازمان مدیریت میادین را باید از یک برند شهری به یک برند ملی تبدیل کنیم و برای تحقق این مهم، روابط عمومی سازمان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

سعيد راد

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران،  سید سعید راد با اشاره به تلاش‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری با استفاده از ظرفیت داخلی مجموعه افزود: تلاش کردیم تا هیچ کاری بدون ترک تشریفات انجام نشود و همه قراردادهای سازمان در سامانه شفافیت شهرداری تهران ثبت شود.

او با تاکید بر مدیریت هزینه‌ها در شرایط اقتصادی موجود و ضرورت حذف تشریفات زائد گفت: مدیریت هزینه‌ها موجب شد تا هزینه‌های سازمان در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ با وجود افزایش قابل توجه هزینه‌ها و نرخ قابل ملاحظه تورم، تنها ۲ درصد رشد داشته باشد.

راد، رعایت حقوق شهروندان و «مشتری مداری» را مهم‌ترین اولویت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار دانست و اظهار کرد: برای تحقق این هدف، سه اصل «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «تنوع محصول» باید با جدیت در تمامی میادین و بازارها دنبال شود و مدیران میادین باید با جدیت بیشتری بر امور نظارت نمایند.

او به اهمیت و ضرورت تعامل سازنده و همکاری بیشتر با رسانه‌ها اشاره کرد و افزود: هدفی که رسانه‌ها دنبال می‌کنند، خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر ما به مردم است که هدف سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار نیز همین است، بنابراین ما رسانه‌ها را در راه رسیدن به این هدف مشترک، دوست و همکار خود می‌دانیم.

سعید راد با بیان این‌که بر سر حقوق شهروندان با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد، تصریح کرد: برای کالاهایی که به میادین و بازارهای میوه و تره بار وارد می‌شوند، باید استاندارد تعیین شود و رعایت استانداردهای کیفی سازمان در قراردادها لحاظ شود و با فساد احتمالی با هر شکل و به هر شیوه به شدت برخورد کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با تاکید بر این‌که رضایت شهروندان موجب دلگرمی در کار و ادامه راه می‌شود، خاطرنشان کرد: برای خدمت‌رسانی به شهروندان و عرضه کالاهای تنظیم بازار، همواره در کنار دولت بوده و هستیم و تلاش می‌کنیم در این راه از همه امکانات موجود در ۲۴۶ میدان و بازار خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

کد خبر 441328

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha