مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهردار تهران در حاشیه آیین واگذاری سند موزه ایران درودی گفت: اقتصاد مبتنی بر فرهنگ یکی از شعارهایی است که خیلی از شهرهای موفق جهان برای مدیریت سر می‌دهند و سعی می‌کنند در راستای آن گام بردارند؛ حرکت در این مسیر کم‌هزینه و پربازده است و دائما به ارزش‌های شهر می‌افزاید.

حناچي در آيين واگذاري سند موزه ايران درودي

شهردار تهران در حاشیه آیین واگذاری سند موزه ایران درودی توسعه شهری را در صورتی ارزشمند دانست که همراه با بزرگداشت ‌ارزش‌های فرهنگی باشد.

به گزارش خبرنگار شهرنوشت، پیروز حناچی شهردار تهران که عصر سه‌شنبه ۳۱ خرداد برای حضور در آیین واگذاری سند موزه ایرانی درودی به محل احداث این موزه در خیابان یوسف‌آباد رفته بود، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

او درباره آیین واگذاری سند موزه ایران درودی گفت: بنا بر مصوبه شورای شهر و به خاطر تقدیر از خانم ایران درودی، هنرمند شهیر ایرانی که در کلاس جهانی کار هنری می‌کنند، امروز شرایط شکل‌گیری موزه بنیاد درودی را در منطقه فراهم کردیم و مصوبه شورای شهر عملا اجرایی شد؛ به زودی اینجا موزه‌ای بر پا خواهد شد که آثار ایشان را به نمایش خواهد گذاشت.

او افزود: ایشان از هنرمندان جهانی حوزه هنرهای تجسمی و صاحب سبک هستند. امیدوارم با طرحی که توسط یکی از معماران به نام ایرانی به وجود آمده است، ساخت این موزه به زودی به سرانجام برسد.

حناچی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره توسعه فضای سبز در پایتخت نیز گفت: توسعه فضای سبز یکی از راه‌های کاهش آلودگی است و همه شهرها تلاش می‌کنند از راه کاهش آلایندگی‌ها و توسعه فضای سبز به این هدف برسند؛ ما نیز همین برنامه را داریم.

کد خبر 441289

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha