سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
۰ نفر

همشهری انلاین: گوگل نسخه جدید عینک هوشمند خود به نام «گلس» را با قیمت ۹۹۹ دلار رونمایی کرد. این عینک مجهز به پلتفرم اسنپ دراگون XR۱ است و موتور هوش مصنوعی جدید در آن به کار رفته است.

عینک هوشمند گوگل با قیمت ۹۹۹ دلار رونمایی شد

به گزارش دیلی میل، نسخه جدید عینک هوشمند گوگل عرضه می‌شود. این شرکت فناوری روز گذشته از نسل دوم عینک‌های Glass خود و همچنین آپدیت های جدید رونمایی کرد.

دستگاه مذکور با قیمت ۹۹۹ دلار برای کارگران کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی ارائه شده است. به گفته گوگل کارمندان از این عینک برای بررسی چک لیست‌ها یا دستورات و ارسال ویدئو و تصاویر بازرسی استفاده کرده اند.

در بیانیه گوگل آمده است: مشتریان شرکتی ما اعلام کرده اند Glass به آنها کمک کرده تا تولید با سرعت بیشتری انجام شده و همچنین کیفیت بهتری داشته است. از سوی دیگر پس از استفاده از عینک گلس از هزینه‌ها کاسته شده است. استفاده مشتریان از عینک گلس، بازخورد ارزشمندی را برای ما فراهم کرد تا نسخه جدید عینک Glass Enterprise Edition ۲ را ارتقا دهیم.

آخرین نسخه گوگل بر اساس پلتفرم اسنپ دراگون XR۱(متعلق به کوالکام) ساخته شده که مجهز به CPU سریع‌تر و موتور هوش مصنوعی جدید است.

همچنین مدیریت مصرف انرژی، عملکرد گجت قابلیت‌های ماشین یادگیری آن ارتقا یافته است. دوربین ارتقا یافته این دستگاه به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهایی با کیفیت ثبت کنند. همچنین یک پورت یو اس بی سی به دستگاه اضافه شده که شارژ را تسریع می‌کند. عمر باتری نیز ارتقا یافته است.

هرچند به نظر نمی‌رسد گوگل این عینک را به زودی برای مشتریان عمومی فراهم کند اما به نظر می‌رسد مشتریان صنعتی از آن استقبال می‌کنند.

کد خبر 441263

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha