دبیرخانه‌ی نوزدهمین جشنواره‌ی نمایش‌های آیینی و سنتی، ۲۰ خرداد را به‌عنوان آخرین مهلت ارسال اثر برای حضور در پاتوق نمایش‌های سنتی کودک و نوجوان (بخش ویژه‌ی استاد هنگامه مفید) اعلام کرد.

به پاتوق نمايش‌های سنتي خوش آمديد

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌ی کل هنرهای نمایشی، علاقه‌مندان باید در مهلت تعیین شده، سه نسخه لوح فشرده، حاوی فایل تصویری از اجرای اثر برای حضور در پاتوق نمایش‌های سنتی کودک و نوجوان برای دبیرخانه‌ی جشنواره بفرستند.

پاتوق نمایش‌های سنتی کودک و نوجوان با هدف حفظ و ترویج نمونه‌های اصیل نمایش‌های آیینی و سنتی و انتقال تجربه‌های کهن به نسل جدید، در قالب چهار بخشِ «نقل و روایتگری کودکان و نوجوانان»، «شبیه‌خوانی»، «قصه‌گویی و نقالی با موضوع‌های الهام‌گرفته‌شده از فرهنگ و ادبیات عامیانه‌ی ایران ویژه‌ی مخاطبان کودک» و «نقاشی و عروسک‌سازی با موضوع‌های الهام گرفته از فرهنگ و ادبیات عامیانه‌ی ایران» برگزار می‌شود که جزئیات آن در فراخوان نوزدهمین جشنواره‌ی نمایش‌های آیینی و سنتی آمده است.

به شرکت‌کنندگان در بخش‌های گوناگون پاتوق نمایش‌های سنتی کودک و نوجوان با بهره‌گیری از نظر استادان هدایت‌کننده و کارشناسان کانون نمایش‌های آیینی و سنتی هدایایی اهدا خواهد شد.

نوزدهمین جشنواره‌ی نمایش‌های آیینی و سنتی مرداد ۹۸ به دبیری داود فتحعلی‌بیگی برگزار می‌شود.

کد خبر 441225

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha