همشهری‌آنلاین: مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: پارک پردیسان در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست است و نگهداری و آبیاری پوشش گیاهی این مجموعه بر عهده این سازمان حفاظت است.

پرديسان

اصغر عطایی در گفت‌وگو با شهرنوشت، در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر عدم نگهداری مناسب پوشش گیاهی پارک پردیسان اظهار کرد: پارک پردیسان در اختیار سازمان حفاظت محیط‌زیست است.

عطایی افزود: سال گذشته در دو مرحله توافقاتی بین سازمان حفاظت محیط‌زیست و شهرداری تهران انجام شد تا معاونت خدمات شهری، اقداماتی را در این پارک اجرایی کند. وظایف محول شده به شهرداری تهران در این توافقات، در بحث نگهداری از مبلمان شهری، پاکسازی انهار و معابر بوده و هیچ وظیفه‌ای مبنی بر نگهداری از گونه‌های گیاهی به شهرداری واگذار نشده است.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: امسال ارائه خدمات گسترده‌تر شده است. تا به امروز سه جلسه با مسئولان سازمان محیط‌زیست برگزار شده و وظیفه مرمت و پاکسازی معابر به شهرداری تهران واگذار شد؛ همچنین در این توافقات استقرار سطل‌های زباله و مرمت پایه‌های چراغ های این منطقه و آسفالت‌کشی بر عهده معاونت خدمات شهری است.

او گفت:آسفالت‌کشی این منطقه با کمک معاونت فنی و عمرانی انجام شده است.

عطایی افزود: خدمات عنوان شده تنها با هماهنگی سازمان حفاظت محیط زیست انجام می‌شود.  آبیاری گونه‌های گیاهی پارک پردیسان بر عهده شهرداری تهران نیست و این کار را سازمان محیط زیست انجام می‌دهد.

کد خبر 441174

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha