مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: جلسه کارگروه ویژه کاهش اثرات فرونشست زمین ناشی از تغییرات سطح آب زیرزمینی در شهر تهران برای جمع‌بندی بسته اجرایی تدوین شده و ارائه به کمیسیون امور زیربنائی، صنعت و محیط زیست دولت برگزار شد.

كارگروه بررس نشست زمين در تهران

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، این کارگروه با هدف سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی کلان و جلب همکاری دستگاه‌ها و مجموعه‌های ذیربط برای پیشگیری از تشدید پدیده فرونشست در شهر تهران تشکیل شده‌است ...

بر اساس این گزارش، با توجه به خطرپذیری محدوده تهران نسبت به پدیده فرونشست زمین و تشدید این پدیده طی سال‌های اخیر با برداشت بی رویه از سفره های آب زیرزمینی و تاثیر و اهمیت موضوع بر زیرساخت های شهر تهران، بررسی این پدیده و کاهش اثرات آن بر شهر و شهروندان در دستور کار مدیریت بحران قرار گرفته است.

همچنین بر اساس مصوبات وزارت کشور، مسئولیت برگزاری جلسات کارگروه فرونشست زمین در شهر تهران زیر نظر استاندار تهران (به نمایندگی از سوی وزیر کشور) به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران واگذار شده است.

در این جلسه راهکارهای عملیاتی کردن بسته اجرائی احصاء شده در کارگروه فرونشست، مورد بحث و تبادل آراء قرار گرفت که پس از تصویب و تأمین اعتبارات در هیئت دولت، عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 441156

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha