سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک روز پس از افتتاحیه ۵۷ میلیون دلاری «جان ویک ۳» در بازار داخلی آمریکا، تاریخ دقیق اکران چهارمین فیلم از این مجموعه سینمایی مشخص شد.

كيانو ريوز در نقش جان ويك

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، استودیو لاینزگیت پیش از همه تاریخ اکران «جان ویک: قسمت چهارم» را با یک پیامک به آگاهی هوادارانی رساند که پیش‌تر برای گرفتن خبرهای تازه از این مجموعه اعلام آمادگی کرده بودند. در متن پیامک چنین آمده بود: ما در خدمت شما خواهیم بود و شما دعوتید به تماشای «جان ویک ۴» در روز ۲۱ ماه می ۲۰۲۱.

کیانو ریوز در «جان ویک ۳» با نام فرعی «پارابلوم» مانند دو قسمت پیشین نقش قهرمان داستان را ایفا می‌کند؛ کسی که آدمکش‌ها برای سر او ۱۴ میلیون دلار جایزه تعیین کرده‌اند. ویک در حالی باید برای نجات جان خود بکوشد که سنگدل‌ترین قاتل‌ها در پیاده‌روهای نیویورک دنبالش می‌گردند و در صحنه آخر با شلیک یک گلوله، این آدمکش سابق را از روی سقف ساختمان به کف خیابان می‌اندازند.

«پارابلوم» علاوه بر عملکرد بسیار خوب در گیشه، توجه منتقدان را هم جلب و در وبسایت معتبر راتن تومیتوز ۸۸ درصد نقد تازه دریافت کرده است. دو فیلم اول «جان ویک» به ترتیب ۱۴.۴ و ۳۰.۴ میلیون دلار در هفته اول اکران فروختند و درآمد ۵۷ میلیون دلاری فیلم سوم فراتر از پیش‌بینی کارشناسان بود.

درست در فاصله دو سال مانده تا نمایش عمومی «جان ویک ۴»، تنها یک فیلم دیگر همزمان با آن در روز ۲۱ می ۲۰۲۱ روی پرده می‌رود؛ انیمیشن «سوپر پتس» به کارگردانی مشترک سم لی‌واین و جرد استرن محصول شرکت دی‌سی که درباره همکاری سگ سوپرمن با یک گربه خانگی برای پایان دادن به جنایت‌هاست.

کد خبر 441152

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha