نوید فرجو-خبرنگار:یکی از اقدامات مهم شهرداری منطقه۱۶ ساخت، تجهیز و راه‌اندازی ۶ پاتوق محله در ۶ نقطه پرتردد و پرجمعیت محله‌هاست که می‌توان از آن به‌عنوان نمونه‌ای از تلاش مدیریت شهری برای تأمین رضایتمندی اهالی برشمرد.

پاتوق محله

شهروندان می‌توانند در ایام هفته همراه خانواده و دوستان از این فضاهای زیبا و مجهز استفاده کنند.  

  • محله میدان جعفری

این پاتوق محله ۹۲‌مترمربع مساحت دارد. ۲ آلاچیق در محوطه آن نصب شده و از امکاناتی مثل ایستگاه روزنامه‌خوانی، سطل زباله، میز شطرنج، جعبه‌های گل، سقف شیروانی فلزی، صندلی سنگ‌نمای چوب، کف سنگ و ستون‌های سنگی برخوردار است.  
نشانی: یاخچی‌آباد، خیابان طباطبایی نبش میدان شهید جعفری

  • محله زنبق 

مساحت این پاتوق در مجموع ۳۸‌مترمربع و دارای امکانات رفاهی و تفریحی مثل صندلی و میز بازی شطرنج از جنس سنگ، سطل زباله، ایستگاه روزنامه و کتابخوانی و سقف فلزی از جنس بسیار مقاوم در برابر تغییرات جوی و نزول برف و باران است.  
نشانی: خیابان شهید ناصر حیدری، ابتدای کوچه زنبق

  • محله شهید محرم ترک

سقف این مجموعه به تازگی تکمیل شده و مساحت آن به ۴۰‌مترمربع می‌رسد. این پاتوق محلی امکاناتی از قبیل ایستگاه روزنامه‌خوانی، سطل زباله، میز شطرنج، صندلی سنگ نمای چوب، آلاچیق با کف سنگ و ستون‌های آجرنما دارد.  
نشانی: خزانه بخارایی، فلکه اول عباسی (میدان شهید ترک)

  • محله دردشت

مساحت این مجموعه ۲۲‌مترمربع است و برای جلب نظر شهروندان برای گذران اوقات فراغت از امکاناتی مثل ایستگاه مطالعه و روزنامه‌خوانی، سطل زباله، آلاچیق فلزی، صندلی نمای چوب و ستون‌های آجرنما برخوردار است.  
نشانی: نازی‌آباد، ضلع شرقی میدان دردشت

  • محله بوستان ابریشم

این مجموعه با مساحت ۵۵‌مترمربع دارای طراحی ویژه‌ای است. دورتا دور آن نرده‌های فلزی کشیده شده و دارای نیمکت‌های سنگی، سقف کاذب چوبی، سقف شیروانی و دیواره آجرنماست که یک طرف آن از چوب «ترموود» تشکیل شده به زیبایی پاتوق افزوده است.  
نشانی: خیابان ۱۸ متری تختی، جنب پارک خطی

  • محله شهید فلاحتی

مجموعه‌ای است به مساحت ۶۸‌مترمربع که سازه‌ای کاملاً فلزی دارد. این پاتوق دارای نمای مدرن، نرده‌های فلزی، کف بتنی، گلدان‌ها و کاج‌های زیبا، سقف چوبی از نوع «ترموود ضد آب» میز و صندلی چوبی و نیمکت در محوطه است و در کف آن از بهترین نوع سنگ ورقه‌ای استفاده شده است.
نشانی: خیابان ابریشم، خیابان شهید فلاحتی، بعد از پمپ بنزین

کد خبر 441059

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha