سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک شرکت خودروسازی از تولید محصولی شاسی بلند با موتوری با قدرت ۷۵۰ اسب بخار خبر داده که از امکانات متنوعی برای پخت و پز و برپایی اردوی چند روزه در طبیعت برخوردار است.

اين خودروي برقي قدرتمند امكانات بي‌نظيري براي سفر دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، خودروی برقی جدید ریوین به نام R۱T با یک بار شارژ باتری می‌تواند تا ۶۴۴ کیلومتر را طی کند و مجهز به محفظه چادر در سقف و یک اجاق برقی برای پخت غذا است.

چادر سقفی این خودرو به راحتی قابل تغییر به رختخواب بوده و امکانات پخت و پز خودروی یادشده نیز به صورت کشویی طراحی شده تا در زمان توقف از بخش عقبی بدنه خودرو خارج شده و برای استفاده مهیا گردد.

تأمین برق این خودرو با یک باتری ۱۸۰ کیلووات ساعتی انجام می‌شود و قدرت باتری اجاق برقی آن هم ۲۰ کیلووات ساعت است. یک یخچال کوچک هم برای خنک نگهداشتن مواد غذایی در این خودرو در نظر گرفته شده است.

یک سینک کوچک ظرفشویی با یک تانکر ۱۹ لیتری آب، کتری برقی و مجموعه‌ای از کشوها، قفسه‌ها و یک میز کوچک تاشو باعث می‌شود تا افراد حاضر در طبیعت به راحتی به امکانات مورد نظر دسترسی داشته باشند.

خودروی یادشده در مجموع می‌تواند ۵۰۰۰ کیلوگرم بار اضافی را تحمل کند. همچنین مخزن‌های آب آن در مجموع قادر به ذخیره سازی ۳۳۰ لیتر مایعات هستند. عرضه این خودرو از اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود و قیمت مدل‌های مختلف آن بسته به توان باتری از ۶۹ تا ۹۰ هزار دلار در نوسان است.

کد خبر 441032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha