مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
۰ نفر

محمدیاسین دهقان-یزد- خبرنگار: شورای اسلامی شهر یزد در این دوره یکی از اولویت‌های خود را ساماندهی وضعیت حمل و نقل عمومی در نظر گرفته‌اند و به آن اهتمام دارند.

محسن عباسی هرفته

در این راستا طرح‌های متعددی از سوی شورای شهر بررسی و مصوب شده و برای اجرا به شهرداری ابلاغ شده است تا ترافیک شهر یزد به‌ویژه در هسته مرکزی بهبود یابد. سخنگوی شورای شهر یزد حل مشکلات ترافیکی را کلید حل بسیاری از مشکلات شهر یزد می‌داند و می‌افزاید: شورای شهر حمل و نقل عمومی را کلید بسیاری از معضلات شهر از جمله مشکلات زیست‌محیطی و ترافیک می‌داند و تمام توان خود را برای توسعه شبکه ترکیبی حمل و نقل عمومی معطوف خواهد کرد.

«محسن عباسی هرفته» با بیان این‌که حمل و نقل ترکیبی از شبکه‌های سراسری درون‌شهری مانند بی. آر. تی یا تراموا تا زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی را شامل می‌شود می‌افزاید: در این زمینه ارائه خدمات عمومی و اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای خودروهای شخصی لازم است. وی ادامه می‌دهد: به‌جد اعتقاد دارم باید هزینه حرکت سواره را در شهر بالا برد و از شهر ماشین‌زدایی کرد. رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد به نقش حمل و نقل عمومی اشاره می‌کند و می‌افزاید: در حوزه فرهنگ شهروندی هم قرار است روی جایگزینی حمل و نقل عمومی به جای حمل و نقل شخصی کار شود. طبیعی است آرمان ما رفتن به سمت شهر پیاده‌محور است؛ شهری که پیاده‌روی در آن لذت‌بخش باشد.

کد خبر 440982

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha