همشهری آنلاین: اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۸ رای موافق، ناهید خداکرمی را به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت نظارت بر کاهش مصرف ظروف پلاستیکی در شهرداری تهران تعیین کردند.

ناهيد خداكرمي

به‌ گزارش ‌ایسنا، در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، تعیین نماینده شورای اسلامی شهر تهران برای تغییر الگو و کاهش مصرف ظروف پلاستیکی در مراکز وابسته به شهرداری تهران در دستور کار قرار داشت که محمد جواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در این رابطه، گفت‌: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران باید معرفی یک نماینده از سوی کمیسیون فرهنگی ــ اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برای تغییر الگو و کاهش مصرف ظروف پلاستیکی در مراکز وابسته به شهرداری تهران صورت بگیرد و اعضای شورای اسلامی شهر تهران به این فرد رای مثبت دهند.

وی در پایان صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: در مرحله نخست خانم "فخاری" به عنوان نماینده معرفی شده بود که پس از پیگیری‌های کمیسیون و با توجه به تجربه خانم "خداکرمی"، در نهایت ایشان به عنوان نظر قطعی کمیسیون فرهنگی معرفی شدند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با ۱۸ رای موافق ناهید خدا کرمی را به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر تهران برای نظارت بر موضوع تغییر الگو و کاهش مصرف ظروف پلاستیکی در مراکز وابسته به شهرداری تهران تعیین کردند.

کد خبر 440931

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha